חדשות בארץ

שיקלי נגד בנט: "מנסור עבאס יותר חזק ממנו"

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה תקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט, על רקע ההסלמה בדרום והתפשטות מגפת הקורונה: "הוא לקח החלטה איומה לשים את עצמו בכיסא ראש הממשלה, כשאין לו גיבוי ציבורי. יכול להיות שתחת כל הלחצים הוא מתקשה לתפקד"

שיקלי (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)שיקלי (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה מתח היום (שלישי) ביקורת חריפה על ראש הממשלה נפתלי בנט: "אנחנו בבעיה תפקודית, ניהולית ומנהיגותית חמורה מאוד", אמר בריאיון לרדיו 103FM. "לבנט אין היכולת להניע מהלכים אמיתיים, גם מנסור עבאס יותר חזק ממנו".

שיקלי, חבר מפלגתו של בנט המתנגד לממשלה, הצהיר כי "בתחום הקורונה, מדינת ישראל הידרדרה מליגת העל לליגה הנמוכה ביותר. בתחום הביטחון, אנחנו הולכים מדחי אל דחי. אנחנו רואים הידרדרות גם בגזרת לבנון ובמיוחד בגזרת עזה, וזה נראה שאנו הולכים למקום לא טוב. בהתחשב בעובדה שיצאנו ממבצע די רחב ברצועה לפני חודשים ספורים, וכשתחת ההנהגה החדשה בוחרים לא להגיב לירי טילים ובוחרים להכיל אירועים חמורים גם על הגדר, זה מוביל אותנו במסלול שהולך למקום רע מאוד".

"מתוך האוכלוסייה האזרחית, איש חמאס יורה בחייל צה"ל מטווח אפס – זה אירוע איום ונורא. ברמה הצבאית, המפקדים הבכירים צריכים להסביר איך פלסטינים מגיעים לקו המגע בלי שעוצרים אותם קודם. גם ברמה המדינית, גם לזה לא הייתה שום תגובה מעבר לירי על קו הדיונות. זו התנהלות לא רצינית".

בהתייחסו לשיחת הטלפון שקיים בנט עם אביו של לוחם מג"ב הפצוע, בה ראש הממשלה התבלבל בשמו של הלוחם, אמר שיקלי: "יכול להיות שתחת כל הלחצים הוא מתקשה לתפקד. זה עניין של פוקוס, של עירנות וחדות".

"זה חוסר אחריות ללכת מעמדה של שבעה מנדטים לפוזיציה של ראש הממשלה, כשאין לך את הכוח האמיתי", המשיך שיקלי ותקף. "האם בנט יכול להנחות את השרים שלו מה לעשות? האם הוא יכול להנחות את ליברמן, גנץ ולפיד? התשובה היא לא. הוא לקח החלטה איומה לשים את עצמו בכיסא ראש הממשלה, כשאין לו גיבוי ציבורי".

"אין לבנט היכולת להניע מהלכים אמיתיים, כי שרי החוץ והאוצר חזקים ממנו לאין ערוך. גם מנסור עבאס יותר חזק ממנו, הוא מפרק לו את הממשלה בכל רגע נתון. הוא נכנס למבנה שלא מאפשר לו לתפקד", סיכם שיקלי.

תגיות:נפתלי בנטעמיחי שיקלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה