חדשות יהדות

"תדליקו נרות לצדיקים ותתפללו": הרשת מגיבה בהתרגשות, לבקשה של אם החייל

אמו של החייל הפצוע בראל אחיה שמואלי - ביקשה להתפלל לרפואתו. הרשת מגיבה באינספור תפילות והתרגשות מחממת לב

אא

ניצה, אמו של החייל הפצוע אנוש בראל אחיה שמואלי - פנתה בסרטון אל עם ישראל, ובו ביקשה להתפלל על בנה. "אני ניצה, אמא של בראל אחיה. בבקשה, אני פונה לכל עם ישראל, לכל העולם. בבקשה, אני מתחננת. תתפללו, תתפללו. תרעידו את השמיים. תדליקו נרות לצדיקים ותתפללו לרפואת בראל אחיה בן ניצה. הוא לוחם ישראל, גיבור ישראל בגופו ובדמו. הוא נלחם למען המדינה. בבקשה, אני מתחננת".

ואיך הגיב עם ישראל היקר? לפניכם כמה מהתגובות המרגשות ביותר שנתקלנו בהן:

רחל סטארק: "אלוקים ישמע את צעקתך אמא יקרה, כי אין יותר חזק מזעקת אם שמבקשת רפואה לבנה הפצוע, והוא ישלח רפואה שלימה לבן היקר שלך. כל עם ישראל מתפלל להחלמתו ולרפואה שלימה לבן היקר שלכם, ההורים היקרים של החייל בראל".

אלייה סדרינה: "מאחלת ומתפללת לשלומו. בעזרת השם נראה את החיוך על פנייך שאת מבשרת לכל עם ישראל שהבן של כולנו קם על רגליו בריא ושלם, מלב של אמא ללב של אמא. שעות של אמונה, מבן האמונה הכי קשה. מבינה אותך אמא יקרה".

רוית בוכריס: "אמא של הלוחם, אני מתפללת באהבה. הבן שלך בראל אחיה בן ניצה, עוד היום יקום ממיטת חוליו ויצא מבית החולים במהרה. רפואה שלמה והחלמה מהירה, שהשם הכל יכול ירפא אותו, אמן".

אסתר צ'ינקולקר: "הלב נקרע לראות אמא מתחננת על חיים של בנה, והלב נשרף שלוחם שלנו נלחם על החיים שלו. רפואה שלימה לבראל בן ניצה, אמן. כולנו נתפלל למענו".

כרמלה שטרן: "ניצה יקרה, אנחנו מתפללים לרפואת בראל. אתמול הייתי אצל הצדיק הבבא סאלי. היו שם אנשים שהגיעו בהמוניהם במיוחד להתפלל לרפואת בראל, והברכות שהם הביאו... אין על עם ישראל. היה מרגש מאוד. נאחל לבראל רפואה שלימה, ושיחזור אלייך במהרה בריא. ולך, חיבוק גדול".

הגר אלימלך: "התפללתי לרפואתו, קראתי תהילים. תהילים יום שני נפתחים במזמורים מצמררים, כאילו נכתבו על בראל ממש. אל נא תשיבם ריקם היום מלפניך. י-ה שמע אביונך, המחלים פניך, אבינו לבניך, אל תעלם אוזניך'".

מלכה אילוז: "אמא של בראל יחיה, בעזרת השם הוא יקום בשלום וכולם מתפללים להחלמתו. תחשבי טוב ורק חיובי עליו, והכל יהיה טוב. נשמע רק בשורות טובות. בעזרת השם נשמח איתך לשמוע שבראל יצא בבריאות ובשלום מבית החולים, וזה יקרה בזכות השם הקדוש ברוך הוא, האחד והיחיד שישלח לו רפואה שלימה אמן. נשמיך להתפלל בעבורו ושנשמע רק טוב ותשמרי גם את על בריאותך. שהוא יחזור הביתה וימצא את אמו, רק לחשוב טוב. אפילו לדמיין שהנה בראל חזר הביתה".

לבנת לוי: "שהקדוש ברוך הוא ישמע את זעקתך אמא יקרה, ואת התפילות של כולנו. אני מתפללת לנס וכל עם ישראל ביחד איתכם, בכל הכוח נרעיד את השמיים ואמן שכל התפילות יתגשמו במהרה ובראל אחיה בן ניצה יקום על הרגליים, אמן כן יהי רצון".

תגיות:פצועחיילתפילותבראל אחיה שמואלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה