חדשות בריאות

מתנגדת חיסונים אחראית להדבקה המונית בגן לילדים עם צרכים מיוחדים

רק לאחר התפרצות קורונה בגן לילדים עם צרכים מיוחדים ברעננה, גילו ההורים כי אחת האימהות חולה כבר כמה ימים, אך ילדיה המשיכו להגיע. "היא סיכנה את הילדים ואנשי הצוות", אומרים ההורים

  • י"ד אלול התשפ"א
אא

ביום שלישי שעבר קיבלו הורים לילדים עם צרכים מיוחדים שלומדים בגן ברעננה הודעה מהגננת: "אחד מאנשי הצוות אובחן כמאומת, כל הילדים צריכים לעבור לבידוד", כך דווח הבוקר בידיעות אחרונות.

אחת האימהות סיפרה כי "זה היה במילא השבוע האחרון בגן, אז ישר עשינו בדיקות ונכנסנו כולם לבידוד. אימא שיש לה תאומים בגן כתבה בקבוצה של ההורים: 'אני לא מתכוונת להכניס את הילדים לבידוד ולא לבדוק אותם. לא משתתפת בטירוף הזה. מתנצלת'. הגרוש שלה, שנמצא גם הוא בקבוצה, ענה לה: 'נעשה מה שצריך'. היא ענתה לו: 'תעשה את מה שצריך. אני לא אזרוק אותם אצל אימא שלי'. ואז הגיע הרגע המדהים. הוא ענה לה: 'החלמה מהירה נורית. מקווה שאת מתאוששת מהקורונה', ובאותו רגע היא יצאה מהקבוצה".

למחרת, כשחזרו הבדיקות, רבים מילדי הגן אובחנו כחיוביים לנגיף הקורונה, ורק אז ההורים הבינו מה גרם לכך. "הרצנו שוב את ההודעות והבנו שהיא זו שהדביקה", מספרת האימא, "נכנסנו לפייסבוק שלה וגילינו שהיא כתבה שם בצורה ברורה שהיא חולה כבר מהתשיעי לחודש. למרות זאת, היא שלחה את התאומים שלה לגן. גם הם בין החולים,  כמובן".

לדברי האם הזועמת, "בגן הזה לומדים ילדים שגם ככה החיים שלהם כרוכים בהתמודדויות לא פשוטות. רגע לפני שהיו אמורים לצאת לחופש, היא הרסה לכולם. איך אדם יכול לעשות דבר כזה? לסכן ככה את הילדים, את המשפחות שלהם, צוות שנותן את הנשמה לילדים שלה? יש שם סייעת מעל גיל 70. אני כועסת גם על הבעל. לא משנה שהם פרודים. הוא שיתף איתה פעולה".

האם הגישה תלונה למשטרה נגד האישה, תושבת רעננה המפרסמת בקביעות ברשתות חברתיות פוסטים נגד התחסנות ומכנה את הקורונה "הונאה". לדבריה, הגננת העבירה דיווח ותלונה למשרד החינוך.

 

תגיות:קורונהחיסונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה