חדשות בארץ

נס גדול: רגע לפני ביצוע פיגוע - מחבל לבוש במדי צה"ל נעצר

מחבל בן 20 חמוש, לבוש במדי צה"ל, נלכד בסמוך ליישוב עלי שבבנימין. בחסדי שמים הוא נלכד ברגע האחרון

  • ח' אלול התשפ"א
האביזרים בהם השתמש המחבל (צילום: דובר צה"ל)האביזרים בהם השתמש המחבל (צילום: דובר צה"ל)
אא

מחבל לבוש במדי צה"ל נעצר היום (שני) בסמוך ליישוב מעלה לבונה שבבנימין. המחבל נשא עליו תיק ובו רובה ציד, סכין קצבים וגז פלפל. הוא נעצר על ידי לוחמים מחטיבת כפיר רגע לפני ביצוע פיגוע.

בחקירתו הראשונית הודה המחבל כי ביקש לבצע פיגוע נקמה על האירועים בג'נין הלילה. הוא מתגורר במחנה ג'נין, הגיע ליישוב הישראלי באמצעות טרמפים, ובעברו ישב בכלא לאחר זריקת מטען חבלה. בין הציוד והנשק שנמצאו אצלו: סרטי בד של הג'יהאד האסלאמי וחמאס.

בחסדי שמים ובזכות ערנותם של תושבי היישוב נמנע אסון כבד: המחבל המחופש עורר את חשדם של התושבים, שהתקשרו למוקד בנימין. המוקד דיווח ישירות לצבא, וכוח צבאי הוקפץ למקום. המחבל נלכד, כאמור, כשבכליו נמצא כלי נשק ותחמושת.

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, ציין כי "עירנות התושבים מנעה פיגוע קשה. נכון פעלו התושבים שהתקשרו מיד למוקד בנימין. בכל חשד ועניין בטחוני יש לעשות כן ולהתקשר 1208. תודה לחיילי צה"ל על הפעולה המהירה ולאנשי אגף הביטחון של המועצה. שילוב הכוחות מנע אירוע קשה ברוך השם".

במהלך הלילה נכנסו כוחות של משמר הגבול למחנה הפליטים בג'נין, על מנת לבצע מעצר של מחבלים פלסטינים. הם הותקפו על ידי התושבים, ובמהלך חילופי האש שהיו במקום חוסלו לפחות 4 מחבלים. בחסדי שמים לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

 

תגיות:פיגוענסמעלה לבונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה