נטורופתיה ורפואה טבעית

חליתם בקורונה ונחלשתם? אולי זו הסיבה

האם וירוס הקורונה מפעיל גם את וירוס האפשטיין-בר? יתכן שזו הסיבה לקורונה הכרונית

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מחקרים שונים גילו כי תסמיני קורונה ממושכים נגרמים, ככל הנראה, כתוצאה מהפעלה מחדש של נגיף האפשטיין-בר (EBV), המצוי במצב רדום בגופם של 95% מהאוכלוסייה בעולם. זה הווירוס שגורם למחלת הנשיקה, מונו, עייפות כרונית. מכירים? שכיחותו היא בעיה הולכת וגוברת בעולם, והוא מופעל מגורמים שונים כמו: מתח, קרינה אלקטרו מגנטית ועוד. במחקר התגלה כי לחולי קורונה היו חריגות בבדיקות דם שנראו כמו אצל חולים עם וירוס אפשטיין-בר (EBV) פעיל, וכי לחולי קורונה קשים (עם כשל נשימתי) החריגות היו גבוהות יותר. גם ארגון הבריאות העולמי טוען כך, ונראה שהפעלת וירוס האפשטיין-בר היא הסיבה לתסמינים ממושכים שונים בקרב חולי קורונה, שלא הוסברו בעבר, כגון עייפות, ערפול בחשיבה ופריחות בעור - המופיעים בכ-30% מהחולים לאחר ההתאוששות מהקורונה. גם במחקר שפורסם בכתב העת Pathogens גילו כך (ג'פרי גולד מהארגון הבריאות העולמי, חוקר ראשי והשותף פרופ' דייוויד ג'יי הארלי, מיקרוביולוג מולקולרי).

כמו כן, כדאי גם לדעת כי במחקרים שונים נמצא גם כי וירוס ה-EBV, המצוי במצב רדום בגוף, עלול להתעורר מחשיפה ארוכה לקרינה בתדר גבוה (קרינת רדיו / קרינת מיקרוגל / קרינת סלולר) הנפלטת מאנטנות סלולריות, ווייפיי בבית, ציוד ומכשירים סלולריים (כיום ניתן לעשות הכל ללא קרינה, כשכל הציוד מחובר לחוטים), וגם מקרינה בתדר נמוך (קרינה מגנטית-חשמלית) המופקת מקווי מתח של חברת החשמל אם הם קרובים מדי לבית, מארונות חשמל ומכשירי חשמל ביתיים שפועלים, כולל מטענים, מפצלים, מחשבים וכו' (רצוי לשהות במרחק של 60 ס"מ לפחות ממכשירים פועלים). עולה השאלה, אולי אנשים רבים שחלו ב"קורונה ממושכת" בגלל התעוררות וירוס ה"אפשטיין-בר" חשופים יותר לקרינה כזו או אחרת, המשפיעה על יכולת התמודדות מערכת החיסון? ימים יגידו.

מחוויה אישית שלי ושל רבים אחרים, נוכחתי לראות כי ניקוי רעלים למשך מספר ימים או שבועות, וגם התרחקות למשך מספר ימים עד שבועות ממקורות קרינה שונים (כפי שצויין לעיל) הן שתי פעולות אפקטיביות מאוד במיגור הסימפטומים של וירוס האפשטיין-בר תוך מספר ימים, ואולי, בהתאם, זה יכול להועיל גם בקיצור הסבל הממושך של חולי הקורונה. תוכלו לקרוא על התוכנית לניקוי בספר "רזי התזונה".

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:בריאותקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה