חדשות יהדות

ציפי שביט: "הנכד שלי ביקש לעלות לתורה ולחגוג בר מצווה בכותל, והלב שלי עף"

ציפי שביט מספרת על הרגע שבו נכדה הפתיעה אותה עם בקשה לעלות לתורה ולחגוג קבלת עול תורה ומצוות - בכותל. למה זה כל כך מפתיע? קראו בפנים

ברקע: תמונת אילוסטרציה. בעיגול: ציפי שביטברקע: תמונת אילוסטרציה. בעיגול: ציפי שביט
אא

ציפי שביט מספרת על הרגע שבו נכדה הפתיעה אותה עם בקשה לעלות לתורה ולחגוג קבלת עול תורה ומצוות - בכותל. למה זה כל כך מפתיע? כך כתבה שביט באייטם שהתפרסם ב'ידיעות אחרונות': "רזי שלי עלה לתורה אתמול בכותל. הנכד שלי, שגדל בקוסטה ריקה עם גלשן ואיגואנות, ביקש לעלות לתורה ולחגוג בכותל. הלב שלי עף, לא היה לי חם ולא צפוף רק שמחה מטורפת ותודה ענקית.

"יותר מכל ההשקות, והפרמיירות, והקונצרטים, וההחזרות והאייטמים והראיונות והפרסים, זאת המדליה של החיים שלי ,ועליהם תודה ענקית ואהבה מטורפת עד עולם", היא מסכמת. 

כידוע, ציפי היא אישה מאמינה שלא פעם 'נתפסה' בעדשת המצלמה שלנו, עם ציטוטים יפים שלא יכולנו שלא להתייחס אליהם. כך למשל, במהלך ראיון שנעשה עמה, כשנשאלה שביט האם היא מתכוונת להמשיך לכבוש את במות ההופעות גם בגיל 70, ענתה תשובה שהצליחה לבלבל אפילו את המראיין. "אני רק מודה למי שלא שכח להעיר אותי הבוקר, וזה הגדול מכולם - אבינו מלכנו שנורא אוהב אותנו. קוראים לו אבינו מלכנו, כי מצד אחד אבא שלנו נורא אוהב אותנו, אבל הוא לא יכול לעשות בשבילנו הכל. ומצד שני, מלך יכול לעשות הכל, אבל לא תמיד מעוניין. הביחד מביא את הביטוי הפנטסטי הזה".

למשמע דבריה אלו, מגיב המראיין בהפתעה גמורה ומציין כי לא היה לו כל מושג, שהיא אדם מאמין. בתגובה צחקה שביט ואמרה: "נו, והתעלפת? הכל בסדר? זה נשמע לך עמוק מדי לאדם שטחי ורדוד כמוני?", וכשהרצינה, הוסיפה: "אני מאמינה שאדם צריך למצוא חן גם בעיני האלוקים וגם בעיני בני האדם. אחד מהם זה לא מספיק".

תגיות:יהדותבר מצווהציפי שביטנכד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה