חדשות בארץ

הספארי ברמת גן ציין יום הולדת לפיל הגדול ביותר בעולם

ביום חמישי ציינו ברחבי העולם את "יום הפיל הבינלאומי" על מנת להעלות את המודעות למצבם העגום של הפילים בטבע. בספארי רמת גן ציינו גם את יום הולדתו של הפיל המקומי הנחשב "הגדול ביותר בעולם" שמשקלו מגיע ל-7 טונות. מאז בגרותו הוא העמיד 35 צאצאים וגם בתחום הזה הוא נחשב לשיאן גני החיות באירופה

  • ז' אלול התשפ"א
אא

ביום חמישי ציינו ברחבי העולם את "יום הפיל הבינלאומי" על מנת להעלות למודעות את מצבם העגום של הפילים בטבע. אך אצלנו, בספארי, ציינו יום זה עם יום הולדתו של הפיל הגדול ביותר מבין כל הפילים החיים בגני החיות בעולם, שגדל בגן החיות ברמת גן.

רק כמה חודשים לאחר שנפתח הספארי, הגיע אל המקום פיל שקיבל את השם "יוסי". הפיל האפריקני בן ה-47 נולד לאבא טימבו שכבר הלך לעולמו ולאמא בהטי בת ה-60 שנחשבת לפילה האפריקנית המבוגרת ביותר בכל אירופה. מפילפילון קטן הוא הפך לגדול ממדים, וכיום הוא מתנשא לגובה של 3.8 מטרים ומשקלו 7 טונות.  

יום הפיל הבינלאומי נועד להעלות למודעות את מצב הפילים ברחבי העולם. על פי ההערכות, בכל רבע שעה ניצוד פיל לצורך שימוש בחטים (שיניים) שלהם העשויים שנהב, שמשמש להכנת כלים, קלידי פסנתר ותכשיטים – בעיקר במזרח הרחוק.

גני החיות משמשים גרעיני רבייה לבעלי חיים שנמצאים בסכנת הכחדה בטבע, והפיל "יוסי" בהחלט תרם רבות לגרעין הרבייה של הפילים. מאז בגרותו העמיד 35 צאצאים: 21 ילדים, 11 נכדים ו-3 נינים, וגם בתחום הזה הוא נחשב לשיאן גני החיות באירופה.

 

תגיות:פיליםספארי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה