חדשות בריאות

נתניהו: "בנט ושקד, השתגעתם? לכו הביתה"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד, וקרא להתפטרות הממשלה: "בזמן הקריטי הזה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ממשלה שהחליטה 'להכיל מתים' במקום להציל חיים"

אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף הערב (רביעי) בחריפות את הממשלה על טיפולה במשבר הקורונה וקרא להתפטרותה. הוא התייחס בדבריו לריאיון של שרת הפנים איילת שקד, בו טענה כי "צריך לדעת גם להכיל חולים קשים וגם להכיל מתים".

בסרטון שפרסם ברשת, פתח נתניהו בפנייה לשקד ולראש הממשלה נפתלי בנט: "נפתלי ואיילת, אתם השתגעתם? אמרתם אתמול בעזות מצח שהתפקיד שלכם זה 'להכיל מתים'. במקום להכיל מתים, אתם צריכים להציל חיים".

"בגלל חוסר הניסיון שלכם, בגלל הבריחה שלכם מאחריות, בזבזתם זמן יקר שהיה מציל חיים – שבעה שבועות יותר מדי", הוסיף נתניהו. "לפני שבעה שבועות ביקשתי להביא לישראל את מיליוני החיסונים שהזמנו מראש וששילמנו עליהם. כל מה שהייתם צריכים לעשות אז זה פשוט לתת הנחיה להביא את מיליוני החיסונים של החיסון השלישי לארץ, ולהתחיל מיד לחסן את אזרחי ישראל כשההתפרצות הייתה עוד בחיתוליה".

"בנט, בזבזת זמן יקר ואזרחי ישראל משלמים את המחיר – מחיר יקר בתחלואה גבוהה, באלפי חולים ובאבידות בנפש". בפנותו לאזרחים, אמר ראש האופוזיציה: "אני חייב להגיד לכם את זה בדאגה – אין מי ששומר עליכם, אין מי שדואג לבריאות ולחיים שלכם. הם אפילו לא באים לישיבות הקורונה"

"בזמן הקריטי הזה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ממשלה שהחליטה 'להכיל מתים' במקום להציל חיים. ירדתם מהפסים, לכו הביתה", חתם נתניהו את דבריו.

תגיות:נפתלי בנטאיילת שקדנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה