חדשות בריאות

נתניהו: "בנט בזבז זמן יקר – אזרחי ישראל משלמים את המחיר"

בצל הזינוק בתחלואת הקורונה, תקף ראש האופוזיציה בנימין נתניהו את ראש הממשלה נפתלי בנט: "ישראל לא הייתה צריכה להגיע לכישלון הזה". שישה חולי קורונה נפטרו במהלך היום. מצבם של 388 חולים מוגדר קשה, 63 מתוכם מחוברים למכונות הנשמה

נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מתח הערב (שלישי) ביקורת חריפה על ראש הממשלה נפתלי בנט, בעקבות הזינוק בתחלואת הקורונה.

"היום נשבר שיא של חצי שנה במספר חולי הקורונה, שיא של חמישה חודשים במספר הנפטרים ליום, ושיא של ארבעה חודשים במספר החולים הקשים", כתב נתניהו בפייסבוק. "זה מדאיג ומיותר".

"ישראל לא הייתה צריכה להגיע לכישלון הזה. הרי הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה, וכבר לפני שבעה שבועות ביקשתי להביא לישראל את החיסון השלישי שכבר הזמנו מראש ולהתחיל מיד לחסן את האוכלוסייה".

"אם בנט היה עושה את זה בזמן לא היינו מגיעים לשיאי תחלואה כאלה ולא היו מדברים עכשיו על סגר. בנט בזבז זמן יקר – ואזרחי ישראל משלמים את המחיר", כך נתניהו.

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) תקף אף הוא את ראש הממשלה: "‏אין ספק, לאור מצב התחלואה, הגיע הזמן להציב ברחובות ישראל דוכני מכירה לספר של בנט", כתב בטוויטר. "ועכשיו ברצינות: הממשלה הזו בפשיטת רגל, זו ממשלה פשוט גרועה ונכשלת כמעט בכל פרמטר אפשרי".

מוקדם יותר הערב, מסר משרד הבריאות כי מחצות אובחנו 2,942 בני אדם כחיוביים לקורונה. כ-62 אלף בדיקות פוענחו, והשיעור הזמני של הבדיקות החיוביות עומד על 4.47%. בבתי החולים מאושפזים 662 חולי קורונה, מתוכם 388 חולים במצב קשה. 63 חולים מחוברים למכונות הנשמה, ומצבם של 88 חולים מוגדר קריטי. מתחילת השבוע נפטרו 29 איש כתוצאה מסיבוכי הנגיף, שישה מהם היום. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה עלה בכך ל-6,571 חולים.

תגיות:נפתלי בנטמשרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה