חדשות יהדות

כמעט טבעה בנהר הירדן: עדן הראל מודה על נס ההצלה של בנה הקטן

חסד השם: עדן הראל הודתה אתמול (ד') על הנס הגדול שאירע לה ולמשפחתה בנהר הירדן, לאחר שניסתה להציל את בנה בן העשר שנסחף, וכמעט טבעה בזרם החזק

אא

חסד השם: עדן הראל הודתה אתמול (ד') על הנס הגדול שאירע לה ולמשפחתה בנהר הירדן, לאחר שניסתה להציל את בנה בן העשר שנסחף, וכמעט טבעה בזרם החזק. "ישי הבן שלנו בן ה-10 ניסחף לזרם המים המאוד חזק בירדן", כתבה הראל ברשתות החברתיות. "בהחלטה של שבריר שניה קפצנו פנימה, ילד מהמם בן 14 ואני, לנסות ולתפוס אותו".

לדבריה, בן ה-14 שהראה תושייה רבה, הצליח בסופו של דבר למשות את ישי מהמים, אך אז היא התחילה להיסחף בזרם. "אני לא הספקתי, הוא כן. ואני המשכתי להתגלגל במים ולהיסחף עד שהאבא של אותו ילד קלט שאני במצב לא טוב בכלל, וקפץ מהר לעזור לי. בנס גמור תפס אותי ואיזה סלע שעצר אותנו, ואחרי פירפורים רבים שלי בתוך המים הוא ייצב אותי".

הראה המשיכה ותיארה את הסיטואציה המפחידה שהתרחשה בינתיים במים: "עוד ילדה ניסחפה, וגם אותה הוא תפס. היה שם הרבה צעקות ולחץ".

בסיום הפוסט שלה הודתה הראל על הנס הגדול שלהם, אך בד בבד קראה להורים שלא לסמוך על הנס. "אני משתפת אתכם כי חייבים להיות הרבה יוצר ערניים וזהירים", הוסיפה. "סמכנו על עצמנו שאנחנו חזקים ויהיה בסדר, ולא היה. זה היה יכול להיגמר באסון ממש. תודה לשם שהילדים של כולנו בריאים. תודה לשם ששמר עלי ועל כל האבות ברגע המאוד מלחיץ הזה. אבל אסור לסמוך על הנס", סיכמה. 

תגיות:הודיהעדן הראלאמונהנסנהר הירדן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה