מעניין

איך זה הגיוני? הבחור הזה מבקר במלונות היקרים בעולם - בלי לשלם גרוש אחד

בחור צעיר מארה"ב, שעבד חודשים ספורים בבנק מיד לאחר סיום לימודיו באוניברסיטה, החליט להגשים את חלומו לטייל בעולם - בדרך יצירתית ומיוחדת

אא

רבים מאיתנו חולמים על חופשה יוקרתית בבתי מלון מפוארים, אולם יש אנשים שגם מגשימים את זה - ובדרך יצירתית ביותר. כזה הוא כריס מקליפורניה שבארה"ב. 

כבר כשסיים את חוק לימודיו באוניברסיטה, היה ברור לו לכריס שהוא לא הולך לעבוד קשה כדי להגשים את חלומו לטייל בעולם, וליהנות מהחיים. "התחלתי לעבוד בבנק, והבנתי איך הבנקים מרוויחים הרבה כסף", הוא משחזר. "בכל פעם שאתם משתמשים בכרטיס האשראי שלכם, הבנק מרוויח כסף. ככל שתשתמשו בו יותר, הבנק ירוויח יותר ובגלל זה הבנקים התחילו לחלק נקודות. אם תאספו מספיק נקודות - תוכלו לשלם על טיסה, אוכל, בית מלון יקר, דלק וכל הנאה אחרת שעולה על רוחחם. 

"כמעט כל כרטיס אשראי מעניק לכם בונוס על תשלום, כמו קניות בסופר או דלק או טיולים. אז התחלתי לעקוב אחרי כל הבונוסים שאני יכול לקבל. פתחתי גיליון אלקטרוני מיוחד שבו מילאתי את כל הפרטים ואת כל הנקודות שקיבלתי מהכרטיסים שלי, ופתחתי יותר ויותר חשבונות כדי לקבל עוד כרטיסים בשביל הנקודות".

באופן כזה כריס הצליח לחסוך אלפי דולרים - שאיתם בחר לשלם עבור הטיולים והחופשות המשפחתיות שלו. "במשך 20 השנים האחרונות צברתי יותר מ-12 מיליון נקודות בכרטיסי האשראי שלי, שזה שווה ערך ל-250 טיסות או אלף לילות במלון נחמד", הוא אומר.

אבל אל תחשבו שזה כל כך קל לנהל 10 כרטיסי אשראי מ-20 חשבונות בנק שונים על שמו. זה לא פשוט, אבל ההתמדה משתלמת. "בכל שנה, אני נוסע לחופשה משפחתית בשווי של 20,000 דולר, בלי להוציא דולר אחד מהכיס. את הכל משלמים לי הנקודות. יחד עם אשתו הוא כבר ביקר בחצי עולם הודות לשיטה הייחודית שלו, ועל הכל הוא משלם בנקודות. "חברים שלי תמיד אמרו לי שאני מטורף, אבל עכשיו הם שואלים אותי איך גם הם יכולים לצאת לחופשה מדהימה עם הנקודות שלהם".

אבל כאן הוא מזהיר מסכנה אחת שרבים יכולים ליפול בה: "כרטיסי אשראי הם חרב פיפיות. אתם יכולים להכניס את עצמכם לחוב ענקי אם לא תדעו איך להשתמש בהם נכון. אבל אם תדעו, אתם יכולים לנצל את זה לטובתכם", הוא מסכם. 

תגיות:מענייןנקודותאשראימלונות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה