מעניין

פנסיה בגיל 96: הכירו את האחות המבוגרת בעולם

פלורנס "סיסי" ריגני עבדה כאחות חדר ניתוח במשך יותר מ- 7 עשורים. החודש היא פרשה לגמלאות בגיל 96. "גם בשנות ה-90 לחייה, היינו צריכים לרוץ בשביל לעמוד בקצב שלה", אמרו עמיתיה

בתמונה הקטנה: פלורנס סיסי ריגני בתמונה הקטנה: פלורנס סיסי ריגני
אא

למעלה משבעה עשורים, פלורנס "סיסי" ריגני, אחות בית חולים בוושינגטון, מטפלת בחולים ומסייעת לרופאים. בשבוע שעבר, בגיל 96, היא פרשה לגמלאות באופן רשמי.

ריגני עבדה כאחות חדר ניתוח בבית החולים מולטי-קר טקומה ג'נרל, שם הייתה אחראית על הקמת חדרי הניתוח על פי דרישות המנתחים והכנת מטופלים לפני הניתוח. "אפילו כשעבדה בשנות ה-90 לחייה, סיסי מעולם לא הורידה הילוך", אמרה לורן דריסקול, מנהלת בית החולים טקומה ג'נרל. "כמה מעמיתיה התבדחו שהם צריכים לרוץ בשביל לעמוד בקצב שלה".

הקריירה שלה כאחות החלה כשרופאים רק התחילו לעבוד עם פניצילין. היא סיימה את לימודיה בבית הספר לאחיות של בית החולים טקומה בוושינגטון ועבדה ברחבי ארצות הברית עד שחזרה לבית החולים ממנו פרשה החודש לצמיתות.

"היא המשיכה להיות אחות מסורה ומשאב מדהים לעמיתיה ולקהילה שלה", אמרה דריסקול. "זה מדהים לעצור ולחשוב על אלפי האנשים שהיא טיפלה בהם במהלך השנים".

זו לא הפעם הראשונה שריגני חותמת על מסמכי הפרישה שלה. כשהייתה בת 65, פרשה לתקופה של שישה חודשים, אבל בשל התשוקה והרצון שלה לעזור לאחרים – היא חזרה לבית החולים לעבוד במשרה חלקית.  "אני לא אוהבת לשבת בחיבוק ידיים. אני תמיד חייבת לעשות משהו, זה באופי שלי", אמרה ריגני. "אני לא יודעת בדיוק מה גרם לי לרצות להיות אחות, אבל זה היה משהו שתמיד רציתי לעשות. אני אוהבת לתקשר עם מטופלים ולהעניק להם את העזרה שאני יכולה".

ריגני פרשה לגמלאות באופן רשמי לפני כ-10 ימים, אך מורשתה תמשיך לעורר השראה באחרים. בית החולים הודיע כי הקים קרן מלגות על שמה של ריגני, שתסייע לאחיות שרוצות להעמיק את הידע המקצועי שלהן, ולעובדי בית החולים שיהיו מעוניינים לעבוד בתחום הסיעוד. "אנו מודים לסיסי על מסירותה וגאים לכבד אותה על ידי תמיכה באחיות של מחר", אמרה דריסקול.

ריגני, אמא לשניים, אמרה שהיא מצפה לבלות יותר זמן עם משפחתה וחבריה בזמן הקרוב.

 

תגיות:אחותפנסיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה