חדשות בריאות

שר הבריאות: לא מתכוונים לסגור את נתב"ג

בפתח דיון שעסק בתו הירוק, הבהיר שר הבריאות ניצן הורוביץ כי אין כוונה לסגור את נתב"ג. בתיאום עם ראש הממשלה בנט, יבקש הורוביץ השבוע משרי קבינט הקורונה לאשר את מתווה ההגבלות של משרד הבריאות באירועים מעל 100 איש

נתב"ג (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתב"ג (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

שר הבריאות ניצן הורוביץ כינס הבוקר (שני) דיון במתווה התו הירוק, שצפוי להיות מוצג השבוע בקבינט הקורונה. בישיבה השתתפו שרת הכלכלה אורנה ברביבאי, שר התרבות חילי טרופר, בכירי משרד הבריאות, נציגי האוצר ונציג המל"ל.

בפתח הישיבה הבהיר הורוביץ כי על אף העלייה בתחלואת הקורונה בשלב זה אין כוונה לסגור את נתב"ג, אולם רשימת המדינות שהנסיעה אליהן אסורה צפויה להתרחב. הוא הוסיף, כי נכון לעכשיו אין כוונה להגביל את מספר המשתתפים באירועים ולא לנקוט צעדים שיפגעו בפעילות המשק. לדבריו, "התו הירוק דרוש כעת על מנת למנוע הגבלות שיפגעו במשק ובשגרת החיים בעתיד". בימים הקרובים צפויים השרים להיפגש עם הגורמים הרלוונטיים בענפים שונים במשק, עליהם צפוי לחול התו הירוק.

בהמשך השבוע, ובתיאום עם ראש הממשלה נפתלי בנט, יבקש הורוביץ משרי הקבינט לאשר את המתווה עליו המליץ משרד הבריאות כבר בשבוע שעבר. על פי מתווה זה, באירועים מעל 100 איש תידרש הצגת תעודת מחוסן, תעודת מחלים או בדיקת קורונה שלילית.

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, אמר אתמול בתדרוך לתקשורת כי "זה לא הזמן לטוס לחוץ לארץ", וזאת לאור השתוללות המגפה במדינות רבות בעולם והחשש מכניסת וריאנטים נוספים ואלימים אף יותר. למרות ההמלצות לציבור שלא לטוס לחו"ל, עליהן חזר גם ראש הממשלה מספר פעמים, בימים האחרונים משתרכים תורי ענק בנתב"ג. היום צפויים לעבור בנמל כ-35 אלף נוסעים.

תגיות:נתב"גניצן הורוביץנגיף הקורונהפרופ' נחמן אשתו ירוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה