חדשות בארץ

"תודה לקב"ה": הלוחם שנפצע קשה הניח תפילין

שליו ביטון, שנפצע באורח קשה מאוד מפגיעת טיל נ"ט במהלך מבצע "שומר החומות", הניח תפילין בבית החולים, הודה לקב"ה על חסדיו עמו וביקש מהציבור להמשיך ולהתפלל עבורו

  • ח' אב התשפ"א
(צילום: מתוך הפייסבוק של שליו ביטון)(צילום: מתוך הפייסבוק של שליו ביטון)
אא

שליו ביטון, לוחם חטיבת הנח"ל שנפצע קשה מאוד מפגיעת טיל נ"ט סמוך לרצועת עזה במהלך מבצע "שומר החומות", הניח אתמול (שישי) תפילין והודה לקב"ה על חסדיו עמו. בפוסט מרגש שהעלה לפייסבוק מבית החולים שיבא בתל השומר, ביקש ביטון מהציבור להמשיך ולהתפלל עבורו.

"הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו", פתח הלוחם את דבריו. "12 במאי 2021 – היום השלישי למבצע שומר החומות – היום שבו השתנו חיי. איבדתי חבר שהוא אח שלי –  עומר טביב ז"ל. איבדתי את רגלי השמאלית, איבדתי תחושה בשתי ידיי, איבדתי את ההכרה, כמעט ואיבדתי את חיי".

"היום, כחודשיים אחרי הפיצוץ, זו הפעם הראשונה שאני מניח תפילין בזכות בורא עולם מלך מלכי המלכים, שהחליט שתפקידי בעולם הזה עוד לא תם והחליט להציל אותי. אני עדיין לא יכול להניח תפילין על היד אבל בעזרת ה' גם זה יגיע".

"היום זה הניצחון הקטן שלי", הוסיף ביטון. "אז נכון שהדרך עוד ארוכה וצפויים לי ניתוחים רבים ושיקום ארוך, ונכון הרגל שלי כבר לא תחזור, אבל היי, אני כאן, אני חיי ואני נושם. ועל זה אני מודה לקדוש ברוך הוא בכל הזדמנות ובכל זמן".

"תודה רבה לכולכם על הדאגה האינסופית, על הודעות שנותנות לי מוטיבציה לכבוש את העולם, על אהבה מכל הכיוונים, על אנשים שאני לא מכיר שבאים ומבקרים והפכו להיות לי למשפחה".

"והכי הכי חשוב – תודה על תפילות, הפרשות חלה, הקפות, תקיעות שופר וספרי תהילים רבים שכיוונתם לרפואתי. תודה שהרעדתם את השמיים עבורי".

"תמשיכו להתפלל, בורא עולם שומע! אני מרגיש את זה ויותר, מהכל צריך את זה".

"'עם ישראל חי' – מבחינתי כבר לא עוד סתם קלישאה. שבת שלום אחים שלי", חתם ביטון את הפוסט.

תגיות:תפיליןשומר החומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה