סלבס בהתחזקות

אביב אלוש: "מתנחלים הפכו לשם גנאי אבל בתכל'ס - כולנו מתנחלים"

פוסט מרגש שפרסם אביב אלוש ברשתות החברתיות בפרשה האחרונה עושה שמות ברשת, וכבר זכה לעשרות תגובות מפרגנות

אא

פוסט מרגש שפרסם אביב אלוש ברשתות החברתיות בפרשה האחרונה, פרשת מטות מסעי, עושה שמות ברשת וכבר זכה לעשרות תגובות מפרגנות.

"כיבוש הארץ", הוא פותח וכותב. "פרשות מטות מסעי חותמות לנו 40 שנה במדבר ו42 מסעות שעברנו עד שהגענו אל היעד - לארץ ישראל. וחכמים מסבירים שאלו 42 מסעות הנפש שכל אחד מאיתנו עובר מהרגע שהוא נולד ובכל מסע אנחנו מקבלים ומגלים בעצמנו עוד כוחות שלא ידענו שהם קיימים וכמה שהם היו הכרחיים כדי שנמשיך הלאה ונגיע אל התיקון שלשמו באנו לפה - תינוק = תיקון = וניתוק. אם אתה לא מתעסק בשאלה, מי אתה ומה אתה עושה פה?

"משה רבנו שכידוע לא נכנס לארץ ישראל ויחד עם יהושוע בן נון שמחליף אותו מכינים את העם לקראת הכניסה וירושת הארץ המובטחת לאברהם יצחק ויעקב  "וְהוֹרַשְׁתֶּם אֶת הָאָרֶץ וִישַׁבְתֶּם בָּהּ כִּי לָכֶם נָתַתִּי אֶת הָאָרֶץ לָרֶשֶׁת אֹתָהּ". הבורא נותן למשה את הגבולות המדויקים של ארץ ישראל ובעצם מצווה אותנו לכבוש אותה ולהתנחל בה... ואם לא נעשה את זה לא נפסיק לסבול.

"מצוות כיבוש" היא מצווה שאמנם קיבלה משמעות מאוד שלילית בשנים האחרונות וגם מתנחלים הפכו לשם גנאי אבל בתכל'ס, כ ו ל נ ו מתנחלים ואנחנו יושבים על אותה אדמה, ובאותם גבולות שהבטיח הבורא למשה, והחלטה בידינו ובמחשבותינו אם לקבל את הירושה או לא. ניתוק או תיקון. שתהיה לכולנו שבת של חיבור ושמחה", סיכם. 

תגיות:התחזקותסלבסאביב אלושאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה