חדשות יהדות

"לא נוסע למשחקים בשבת": שחקן הבייסבול הראשון בליגה האמריקאית - שומר מצוות

יעקב שטיינמץ - נער בן 17 מניו יורק שמכונה 'ילד הפלא של הבייסבול' - נבחר אמש (ג') לליגת הבייסבול האמריקאית הלאומית, ועשה היסטוריה

אא

יעקב שטיינמץ - נער בן 17 מניו יורק שמכונה 'ילד הפלא של הבייסבול' - נבחר אמש (ג') לליגת הבייסבול האמריקאית הלאומית, ועשה היסטוריה: שטיינמץ הוא השחקן הראשון שומר תורה ומצוות, שנבחר לשחק בליגה הזו. 

שטיינמץ מגיע ממשפחה אורתודוקסית שמתגוררת בשכונת לונג איילנד, וגם אביו עשה היסטוריה כשחקן כדורסל בקבוצת 'ישיבה יוניברסיטי' - שהיא קבוצה של יהודים שומרי תורה ומצוות, שלומדים באוניברסיטה. 

התקשורת המקומית שסיקרה את נתוניו, דיווחה כי שטיינמץ מגיע לגובה של 1.95 מטרים, והוא מצטיין במיוחד במהירות של זריקת הכדור במשחק. מהירות זריקת הכדור שלו כעת עומדת על 156 קמ"ש - עובדה שהקנתה לו את התואר 'ילד הפלא של הבייסבול'. 

הקבוצה שהשקיעה בו והחליטה לבחור בו כשחקן הליגה האמריקאית הלאומית, אומרת שהוא עשוי להגיע לבונוסים של למעלה מ-800,000 דולר, במידה וימשיך במגמה שבה התחיל. 

ואיך יסתדר עם משחקים בשבת? "אני לא נוסע למשחקים בשבת", שטיינמץ אומר מיד. "יצא לי כבר לצעוד שמונה קילומטרים מהחדר שלי במלון, כדי לא לחלל את השבת", הוא מסכם. 

תגיות:יהודישומר מצוותבייסבול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה