סלבס בהתחזקות

מדוע אמרה כוכבת הילדים מיכל הקטנה, "תודה לבורא עולם על הנס"?

כוכבת הילדים מיכל ויצמן, שחלקכם מכירים בשם הבמה 'מיכל הקטנה' - ריגשה השבוע את אלפי עוקביה ברשתות החברתיות, כשפרסמה את שמה של בתה החדשה נאיה. מדוע החליטה לקרוא לה כך? גם את תתרגשו

אא

כוכבת הילדים מיכל ויצמן, שחלקכם מכירים בשם הבמה 'מיכל הקטנה' - ריגשה השבוע את אלפי עוקביה ברשתות החברתיות, כשפרסמה את שמה של בתה החדשה נאיה, שמצטרפת לחמשת ילדיה האחרים. 

בפוסטים מרגשים שכתבה לפני הלידה ואחריה, גוללה ויצמן את הנס הגדול שאירע להם, ואף הסבירה מדוע בחרה בשם נאיה דווקא. "נאיה נסיכה שלנו - השם נאיה מורכב משילוב המילים 'נא' ו-'יה', ומכאן כי משמעות השם נאיה - אנא אלוקים", היא כותבת. "השם נאיה מבטא את האדרת האל ואת תחושת ההורים כי ילדם ניתן להם כמתנה מהאל. זה בדיוק מה שאנחנו מרגישים נאיה שלנו, ואין קסם כזה כמו הרגע הזה שבו יצאת לאוויר העולם. בעיניים עצומות וידיים קטנות מכווצות, את נושמת את נשימתך הראשונה ובוכה את בכייך הראשון.

"אני שומעת אותך ואני רואה אותך בפעם הראשונה, ושוב אני לא מאמינה שיש קסם - פלא כזה בעולם, ואיך לפני שנייה רק דמיינתי אותך וחלמתי אותך כל דקה. כמה חיכיתי לרגע הזה שיניחו אותך קרוב ללבי, ואנשום אותך חזק לריאותיי. ובין כל האנשים המתרגשים וכל הרעשים, את תמצאי מקום לנוח, מקום בטוח בין זרועותיי.  ותרדמי לך אט אט ותשטפי את חיי בשמש נצחית שכזאת. בסבלנות יתרה, אחכה שתפקחי את עינייך ותביטי בי בפעם הראשונה ותאמיני בי ,תבטחי בי ותרשי ל להיות לך לאמא.

"ואני", היא ממשיכה ומרגשת: "אני רק מחכה ללמוד אותך בכל יום ויום, ושהיושב במרומים ישמור עליך בכל שעה ומקום. ושאעניק לך אושר, בדיוק כמו האושר שהענקת לנו. תודה לאלוהים שבשמיים - תודה!", היא מסכמת. 

בפוסט קודם, תיארה ויצמן את החוויה האלוקית שחוותה כך: "לידה שישית. הייתי בטוחה שכבר ראיתי וחוויתי הכל, אבל חוויה כמו שחוויתי הפעם, לא יכולתי אפילו לדמיין או לחלום.

מהרגע שנכנסתי לבית החולים איכילוב, בין רגע הרגשתי בבית!

קבלת פנים כזו חמה ומחבקת, תומכת ומקבלת. החיוכים של כל הצוות גרמו לי להרגיש שבוודאות הגעתי ובחרתי במקום הנכון. החדר שלי היה כל כך מואר, נקי. הרגשתי את האנרגיה הטובה ונשכבתי לי לאיטי, לחשתי לבייבי שלי, שהכל מוכן ואנחנו הכי בטוחות בעולם. הלב שלי מתפוצץ מרוב אושר, חוויה של פעם בחיים! וכמובן תודה לבורא עולם על הנס", היא מסכמת. 

תגיות:סלבסמיכל הקטנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה