חדשות בארץ

נתניהו: בנט ראש ממשלה חלש וסחיט

בפתח ישיבת סיעת הליכוד, תקף ראש האופוזיציה בנימין נתניהו את ראש הממשלה נפתלי בנט וכינה אותו "ראש ממשלה בובה": "תוך שלוש שעות בנט נכנע לאולטימטום ומכר לעבאס את הנגב"

נתניהו בכנסת, היום (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו בכנסת, היום (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף היום (שני) את ראש הממשלה נפתלי בנט, בעקבות היענותה של הממשלה לאולטימטום שהציבה רע"מ להעברת סמכויות מנהלת הבדואים למשרד העבודה והרווחה. בהצהרה שנשא בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, אמר נתניהו כי "תוך שלוש שעות בנט נכנע לאולטימטום ומכר לעבאס את הנגב".

"בנט לא התעקש, לא נלחם, הוא אפילו לא ניהל משא ומתן למראית עין כפי שהוא נוהג לעשות מעת לעת", הוסיף נתניהו. "את מה בנט ימכור בפעם הבאה כשעבאס יאיים עליו, או כשטיבי או עודה יאיימו עליו, או שניהם? על מה בנט יוותר אז?".

"האמת כאן פשוטה – לבנט יש רק 6 מנדטים כראש ממשלה. במציאות הזאת, כל חבר כנסת אנטי-ציוני בממשלה הוא ראש הממשלה בפועל. בנט יהיה חייב להמשיך להיכנע לכל התכתיבים של המפלגות הערביות והאנטי-ציוניות כדי להישאר בשלטון. הוא כבר נכנע".

"כשמנסור עבאס דרש 50 מיליארד שקלים – בנט נכנע. אם מנסור עבאס ידרוש לעצור הריסת מבנים לא חוקיים בנגב – בנט ייכנע שוב. אם מנסור עבאס יגיד לבנט לעמוד על רגל אחת, למחוא כפיים ולשים ידיים על הראש – בנט יבצע".

"בנט הוא ראש ממשלה חלש וסחיט שממלא תפקיד ייצוגי", הצהיר נתניהו. "הוא ראש ממשלה בובה שנועד להעביר את השלטון, מבחינת לפיד, בעוד שנתיים. מבחינת המפלגות האנטי-ציוניות, הוא משרת אותן כראש ממשלה ייצוגי בממשלה הפלסטינית-ישראלית הראשונה בתולדות המדינה, כדבריו המזעזעים של אחמד טיבי".

בהמשך דבריו מתח נתניהו ביקורת על החלטתו של ראש הממשלה למכור 50 מיליון קוב מים נוספים לירדן: "בנט נפגש עם המלך עבדאללה לפני שבוע וחצי. חשוב מאוד. אבל שם כנראה הוא לא הבין שכשהוא נותן לו מים, עבדאללה במקביל נותן נפט לאיראן. עבדאללה לצערי הסכים להעביר צינור נפט מעיראק, שנשלטת הלכה למעשה על ידי איראן, דרך ירדן למצרים – ובכך לתת לאיראן כוח כלכלי עצום לפתח את הכלכלה שלה, ובעיקר לפתח את תוכנית הגרעין שלה, את תוכנית הכיבוש שלה ופעולות הטרור שלה. כנראה שההתרגשות לקראת הפגישה לא הבהירה לו שהוא צריך לדרוש דבר הפוך".

"המדיניות של המדינות הערביות כתוצאה מעליית ממשלה חלשה שלא עומדת מול תוכנית הגרעין של איראן, שאומרת לארצות הברית 'לא יהיו הפתעות' במבצעים שלנו, כולם מבינים מה זה. לכן אין פלא שגם עומאן זזה לכיוון של איראן, והודיעה שהיא מבטלת את הליכי הנורמליזיציה עם ישראל. אני מזכיר לכם שלפני כמה שנים הייתי שם בפגישה רשמית עם הסולטאן הקודם. הכל זז לכיוון השני, בגלל החולשה. החולשה מרחיקה, העוצמה מקרבת. זו ממשלה חלשה שמבטלת לצערי רבים מההישגים שלנו, ולכן זו עוד סיבה להפיל אותה", חתם נתניהו את דבריו.

תגיות:נפתלי בנטמנסור עבאסרע"מ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה