חם ברשת

בשירת "אני מאמין": המשלחת הישראלית עזבה את מיאמי

לאחר שבועיים באתר האסון במיאמי, חברי המשלחת הישראלית נפרדו מעמיתיהם האמריקאיים בשירת "אני מאמין". צפו

אא

המשלחת הישראלית של פיקוד העורף עזבה אתמול (ראשון) את אתר קריסת הבניין בעיירה סרפסייד שמיאמי לקראת חזרתם לישראל. לאחר שבועיים של נסיונות חילוץ באתר ההרס, חברי המשלחת נפרדו מעמיתיהם האמריקאים בשירת "אני מאמין בביאת המשיח", כשבידם דגל ישראל.

שר הביטחון בני גנץ, ששיתף את הסרטון המרגש שהתפרסם ברשת, כתב “עם תום פעילותה של משלחת צה׳׳ל שתחזור בקרוב לישראל. אני מבקש להודות מעומק הלב לחברי המשלחת על פעילות מאומצת וקשה, ותנחומיי לבת בריתנו ארה׳׳ב ולמשפחות שאיבדו את היקר להן מכל. נמשיך לפעול בכל מקום בעולם למען הצלת חיים”.

אל"מ אלעד אדרי, מפקד מחוז חיפה וסגן ראש המשלחת הישראלית שכללה 17 מחלצים ומומחים להנדסה ומודיעין אוכלוסייה, סיפר בראיון ל-YNET על שיתוף הפעולה בשטח מצד יחידות החילוץ האמריקניות: "העבודה המשותפת הייתה מדהימה, עם ציוד וטכניקות שיש להם - לצד תורת החילוץ והניסיון שהבאנו מהארץ, בכל הקשור למודיעין אוכלוסייה באתר", הוא שיתף.

לקראת חזרתם לארץ, חברי המשלחת הוזמנו לטקס פרידה מיוחד שכלל קבלת פנים בידי ראש עיריית מחוז מיאמי-דייד. "ראש העירייה הפתיעה אותנו והעניקה לנו את 'מפתח העיר', עם מדליה, לאות הוקרה והערכה למשלחת. עלו בנו דמעות של התרגשות. הוציאו אותנו מהשטח ישירות לאירוע, עדיין עם קסדות על הראש ומזיעים. שם חיבקו אותנו כמו שאנחנו", שיתף אל"מ אדרי.

צפו בסרטון המרגש:

 

תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים