חם ברשת

בשירת "אני מאמין": המשלחת הישראלית עזבה את מיאמי

לאחר שבועיים באתר האסון במיאמי, חברי המשלחת הישראלית נפרדו מעמיתיהם האמריקאיים בשירת "אני מאמין". צפו

אא

המשלחת הישראלית של פיקוד העורף עזבה אתמול (ראשון) את אתר קריסת הבניין בעיירה סרפסייד שמיאמי לקראת חזרתם לישראל. לאחר שבועיים של נסיונות חילוץ באתר ההרס, חברי המשלחת נפרדו מעמיתיהם האמריקאים בשירת "אני מאמין בביאת המשיח", כשבידם דגל ישראל.

שר הביטחון בני גנץ, ששיתף את הסרטון המרגש שהתפרסם ברשת, כתב “עם תום פעילותה של משלחת צה׳׳ל שתחזור בקרוב לישראל. אני מבקש להודות מעומק הלב לחברי המשלחת על פעילות מאומצת וקשה, ותנחומיי לבת בריתנו ארה׳׳ב ולמשפחות שאיבדו את היקר להן מכל. נמשיך לפעול בכל מקום בעולם למען הצלת חיים”.

אל"מ אלעד אדרי, מפקד מחוז חיפה וסגן ראש המשלחת הישראלית שכללה 17 מחלצים ומומחים להנדסה ומודיעין אוכלוסייה, סיפר בראיון ל-YNET על שיתוף הפעולה בשטח מצד יחידות החילוץ האמריקניות: "העבודה המשותפת הייתה מדהימה, עם ציוד וטכניקות שיש להם - לצד תורת החילוץ והניסיון שהבאנו מהארץ, בכל הקשור למודיעין אוכלוסייה באתר", הוא שיתף.

לקראת חזרתם לארץ, חברי המשלחת הוזמנו לטקס פרידה מיוחד שכלל קבלת פנים בידי ראש עיריית מחוז מיאמי-דייד. "ראש העירייה הפתיעה אותנו והעניקה לנו את 'מפתח העיר', עם מדליה, לאות הוקרה והערכה למשלחת. עלו בנו דמעות של התרגשות. הוציאו אותנו מהשטח ישירות לאירוע, עדיין עם קסדות על הראש ומזיעים. שם חיבקו אותנו כמו שאנחנו", שיתף אל"מ אדרי.

צפו בסרטון המרגש:

 

תגיות:מיאמיהאסון במיאמי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה