סמארטפונים ואינטרנט

רנדי צוקרברג מפתיעה: "יום בשבוע בלי מסכים – שבת. כדאי לנסות"

"יום בשבוע שבו הטלפונים הניידים והמחשבים יונחו בצד? קוראים לזה שבת. כדאי לנסות", אומרת רנדי צוקרברג, אחותו של מייסד 'פייסבוק', ומי שחולשת על חברת תוכן בבעלותה 'צוקרברג מדיה'

  • ב' אב התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

צוקרברג, זו שבבעלותה חברת התוכן "צוקרברג מדיה", אמרה את הדברים בראיון ל'ישראל השבוע'. "זה משהו שכתבתי עליו ודיברתי עליו כבר שנים לפני הקורונה, ובגלל זה אנשים בעמק הסיליקון הסתכלו עלי באופן מוזר", אמרה בראיון ל'ישראל השבוע', וציינה כי בעקבות הקורונה רבים מאוד מסכימים עם הגישה הזו.

"אחרי שאנשים בילו חודשים שלמים בבית בזמן המגיפה, והיו תלויים בחסדי הטכנולוגיה, שומעים בארה”ב קולות רבים שדוגלים ביום אחד בשבוע שבו הטלפונים הניידים והמחשבים יונחו בצד, והיום הזה יוקדש לעשייה שאינה טכנולוגית", היא אמרת. “מתלבטים פה איך לקרוא למיזם הזה, ואיך להגדיר אותו, ואני צוחקת ואומרת לכולם: זה נקרא ‘שבת’, כדאי לנסות. לא צריך להמציא כאן שום דבר חדש בהקשר הזה”.

“הדיון הטכנולוגי כיום חורג מהרשתות החברתיות, ומתייחס למינונים של טכנולוגיה בחיינו באופן כללי. זה משהו שאנחנו יוצאים איתו מהקורונה”, מוסיפה צוקרברג.

כאשר נשאלה על ידי המראיין: "מה ההשפעות האישיות של המגיפה על חיי המשפחה שלנו בכל הקשור לטכנולוגיה?", השיבה צוקרברג: “אני לא יודעת איך זה היה אצלך במשפחה, אבל אני הפסדתי לילדים שלי בקרב על הגבלת המסכים. הם ראו הרבה יותר טלוויזיה ממה שחשבתי, ושיחקו מול מסכים כמות שעות שאני אפילו לא יכולה לדמיין לעצמי. אבל גם בהקשר הזה, השיח של הרחקת הילדים מהמסכים לובש צורה חדשה, והדיון בו הופך למורכב יותר.

“בעת ההסתגרות בבית הבנו שהמסכים הם חלק אינטגרלי מחיינו ,ובעיקר מהחיים של הדורות הבאים, וצריך לחשוב לעומק כיצד מתמודדים עם זה. כי זו לא שאלה היפותטית, זה כבר כאן”, סיימה צוקרברג את דבריה.

מה כל כך חמור בסמארטפון?! הרב זמיר כהן מסביר:

לגלוש באינטרנט: האם זה באמת כל כך נורא?

תגיות:אינטרנטסמארטפוןרנדי צוקרברג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה