חדשות בעולם

מפתיע: זה הטיפ האחד והיחיד שהעניקה מלכת אנגליה, אליזבת השניה

אור אלון, בעלה של השגרירה הישראלית בבריטניה ציפי חוטובלי, מספר כי ביקש ממלכת אנגליה אליזבת השניה בת ה-95, עצה אחת לחיים. מה השיבה המלכה?

  • כ"ח תמוז התשפ"א
 מלכת אנגליה אליזבת (צילום: shutterstock) מלכת אנגליה אליזבת (צילום: shutterstock)
אא

אור אלון, בעלה של שגרירת ישראל בבריטניה ציפי חוטובלי, סיפר אתמול (רביעי) בדף הפייסבוק שלו על שיחתו הקצרה עם מלכת אנגליה אליזבת השניה, בת ה-95.

"אחרי שיחה קולחת ונעימה באופן מפתיע בין ציפי למלכה היא פנתה אלי ושוחחנו מעט. ואז שאלתי אותה: 'מה העצה האחת לחיים שהיא יכולה לתת לנו לאור נסיונה העשיר'", מספר אלון.

''המלכה לא ענתה מיד, זה היה לגמרי מחוץ לפרוטוקול. היא חשבה, התלבטה ואז אמרה: 'אם הייתי צריכה לתת עצה אחת בלבד, היא להשקיע בקשרים אנושיים. אין דבר חשוב יותר בחיים מקשרים אנושיים, ואני חושבת שהשנה האחרונה הבהירה לנו זאת היטב'.

אור אלון הוסיף: ''זו העצה האחת שנאמרה על ידי מי שמולכת על אנגליה קרוב ל-70 שנה. ומכאן אפשר להבין עד כמה הנקודה הזו חשובה לה- וכמה חשוב שנפנים אותה בעצמנו''.

אלון מספר כי בסיום הפגישה הוא ביקש מהמלכה לברך אותה בברכה הנהוגה ביהדות לברך בעת שפוגשים מלך או מלכה: "סיפרתי לה שביהדות נהוג לברך כשפוגשים מלך או מלכה, ושאלתי אם אפשר לברך אותה. המלכה הסכימה בעניין. בירכתי בקול, בשמי ובשם כל מדינת ישראל שאותה אנחנו מייצגים כאן: 'ברוך...שנתן מכבודו לבשר ודם' ומיד תרגמתי את הדברים. המלכה חייכה, והודתה לנו בהתרגשות. בעיני, העצה המלכותית וברכת המלכים היו עיקר האירוע''.

השיחה נערכה כחלק מטקס חגיגי שהתקיים אתמול לאורך שדרות המול ופארק סנט ג'יימס, כאשר השגרירה הישראלית ציפי חוטובלי הגיעה מלווה בבעלה אור אלון ושלוש בנותיהם לארמון בקינגהאם, על מנת להגיש את כתב האמנה למלכה אליזבת' השנייה.

חוטובלי עשתה את דרכה לארמון כאשר היא מלווה בכרכרת סוסים וחיילי משמר מלכותיים של הוד מלכותה. עקב מגיפת הקורונה, המלכה נמצאת בימים אלה בטירת וויזנדור ומקיימת את המפגש עם הדיפלומטיים באופן ווירטואלי.

תגיות:ציפי חוטובלימלכת אנגליה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה