חדשות בארץ

נתניהו: "ליברמן מתנכל לחרדים כדי לקושש כותרות בתקשורת"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף את החלטתו של שר האוצר אביגדור ליברמן לבטל את סבסוד מעונות היום עבור ילדים שאבותיהם הינם אברכים: "מחלק עשרות מיליארדי שקלים לתנועה האסלאמית ומתנכל למשפחות חרדיות מעוטות יכולת"

נתניהו (צילום: משה שי, פלאש 90)נתניהו (צילום: משה שי, פלאש 90)
אא

נמשכת הסערה בעקבות הודעתו של שר האוצר אביגדור ליברמן על החלטתו לבטל את סבסוד מעונות היום עבור ילדים שאבותיהם הינם אברכים הלומדים בישיבות.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף הערב (רביעי) את שר האוצר: "בשעה שליברמן מחלק עשרות מיליארדי שקלים לתנועה האסלאמית, הוא מתנכל למשפחות חרדיות מעוטות יכולת כדי לקושש כמה כותרות בתקשורת. האופוזיציה המאוחדת תפעל להחליף את מה שכינה ח"כ אחמד טיבי 'הממשלה הפלסטינית-הישראלית הראשונה'".

מוקדם יותר אמר יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, יריב לוין, כי "החלטתו השערורייתית של שר האוצר אביגדור ליברמן לבטל את סבסוד מעונות היום לתלמידי ישיבה היא רוע בהתגלמותו. זו פגיעה מכוונת בציבור עני, שנעשית בדרך נוראה של פגיעה בילדים כדי להזיק להוריהם".

"החלטת ממשלת השנאה נעשית בשעה שליברמן מחלק עשרות מיליארדי שקלים לטובת אינטרסים פוליטיים של אנשי התנועה האסלאמית", הוסיף לוין. "גוש הימין חזק ומאוחד. אנו נמשיך לפעול ביחד להפלת ממשלת השנאה הרעה הזו".

על פי ההחלטה שפורסמה על ידי משרד האוצר, יוחל הקריטריון של "מיצוי כושר השתכרות" לפיו לא יינתן סבסוד ממשלתי להורים שאינם עובדים בהיקף משרה של 24 שעות שבועיות לפחות. בנוסף, קבלת סבסוד תתאפשר במקרים בהם אחד מבני הזוג לומד לימודים המוגדרים כ"מוכווני תעסוקה", כגון לימודים אקדמאיים או קורסים להכשרה מקצועית. 

שינוי הקריטריונים לזכאות לסבסוד במעונות היום אינו דורש חקיקה בכנסת, אלא רק פרסום מבחני תמיכה חדשים על ידי משרד הכלכלה בראשו עומדת אורנה ברביבאי מיש עתיד. ההחלטה, שצפויה לפגוע קשות ב-18 אלף משפחות להן כ-21 אלף ילדים בגילאים הרלונטיים, תיכנס לתוקף החל משנת הלימודים הקרובה תשפ"ב.

תגיות:אברכיםיריב לויןאביגדור ליברמןמעונות יום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה