חדשות בארץ

"הערך של אימהות ומשפחה גרם לנשיא ארה"ב לרדת על ברכיו"

רבקה רביץ, ראש הסגל של הנשיא ראובן ריבלין, סיפרה על המחווה יוצאת הדופן של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שכרע ברך בפניה לאחר ששמע כי היא אם ל-12 ילדים: "הוא התפעל: 'אני לא מאמין לדבר כזה. אני חייב לכרוע ברך בפני אמא כזאת'"

  • כ"ו תמוז התשפ"א
(צילום: חיים צח, לע"מ)(צילום: חיים צח, לע"מ)
אא

רבקה רביץ, ראש הסגל של נשיא המדינה היוצא ראובן ריבלין, חוותה בשבוע שעבר רגע יוצא דופן, כאשר במהלך ביקורו של הנשיא בבית הלבן כרע נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ברך בפניה לאחר ששמע כי היא אמא ל-12 ילדים.

בריאיון לאולפן ynet, סיפרה רביץ על החוויה המרגשת והמרוממת, שאירעה במהלך פגישה אישית שקיים ביידן עם ריבלין, בתו ענת ואיתה.

בפגישה, שהתפתחה בין השאר לדיבורים על משפחה וילדים, ריבלין הציג את רביץ בפני הנשיא האמריקני: "זאת ראש הסגל שלי, היא אישה מאוד דתייה, אורתודוקסית. נחש כמה ילדים יש לה – 12!". לדברי רביץ, ביידן הגיב בהפתעה ובהתפעלות: "הוא שאל אם אני רצינית. כשעניתי בחיוב, וסיפרתי שיש לי גם כמה נכדים, הוא התפעל: 'אני לא מאמין לדבר כזה. אני חייב לכרוע ברך בפני אמא כזאת'".

"זאת הייתה מחשבה מדהימה בעיניי", הוסיפה רביץ. "הוא לא כורע ברך כי אני ראש סגל או כי אני דוקטור – אלא כי אני אמא. הערך הזה של אימהות ומשפחה גרם לו ממש לרדת על ברכיו".

(צילום: חיים צח, לע''מ)(צילום: חיים צח, לע''מ)

תגיות:ראובן ריבליןג'ו ביידןהבית הלבןרבקה רביץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה