מעניין

בת השש נחטפה על ידי אביה. לא תאמינו מי הצליח לאתר אותה והיכן

לפני כחודש וחצי נעלמה ילדה בת שש בשם קינזילי רידר מביתה שבטנסי, ארה"ב.  בדיקה ראשונית של המשטרה העלתה כי היא ככל הנראה נחטפה על ידי אביה, ניקולס רידר, והייתה להם סיבה טובה להאמין שחיי הילדה בסכנה. איך היא ניצלה לבסוף?

אא

לפני כחודש וחצי נעלמה ילדה בת שש בשם קינזילי רידר מביתה שבטנסי, ארה"ב. 

בדיקה ראשונית של המשטרה העלתה כי היא ככל הנראה נחטפה על ידי אביה, ניקולס רידר, והייתה להם סיבה טובה להאמין שחיי הילדה בסכנה. 

שוטרים ניסו להתחקות אחר עקבותיהם ללא הצלחה, עד ללפני כשבוע, אז התקבל דיווח מעוברי אורח כי רידר הגיע ביחד עם בתו לחניון ענק בשם 'רכס האפונים', שם החנה את הקראוון הנייד שלו. 

שוטרים שהוקפצו לבדוק את הדיווח, לקחו איתם כלב מסוג K9 בשם פרד - שמצטיין בחוש ריח יוצא דופן. 

הודות לחוש הריח המדהים שלו, הכלב הצליח בדרך דומה להתחקות אשתקד אחר ילד בן 13, שגם הוא נעלם בנסיבות דומות. "פרד עשה מעשה טוב. הוא נשאר על המסלול כל הזמן וידע מה העבודה שלו", אמר סגן ריצ'רד טידוול, המטפל של פרד. "זן הכלבים הזה מסוגל לעשות דברים רבים שקצינים אנושיים לא יכולים, כמו למצוא אדם על ידי חוש הריח שלהם.

"וכמובן שהמיומנות הזו משחקת תפקיד מכריע בכל הנוגע למציאת אנשים נעדרים. הזמן הוא מהותי - במיוחד כאשר הנעדר הוא ילד צעיר. 

הפעם נתנו לו השוטרים להריח את בגדיו של ניקולס רידר. "נסענו לחניון שבו החנה את הקרוואן שלו, ושחררנו את פרד. הוא הלך בשביל המוביל לערימת עצים, רחרח את הדלת של הקרוואן הסמוך ואת כפתור הדלת, ואז התיישב - שזה סימן מובהק לכך שהאב נמצא כאן", סיפרו לו השוטרים. 

כשצוות מוגבר הגיע למקום, הם גילו שהדלת נעולה ומחוזקת מבפנים. סמ"ר ג'יימס הולוואיי אמר כי כשהקיפו את הבית ראו מהחלון האחורי כי קיניזילי הוחבאה מאחורי שמיכות שהיו תלויות על חבל כביסה מאולתר. ניקולס רידר נעצר ויואשם בעבירה של הזנחה וחטיפה, והכלב שאיתר אותה זכה באות כבוד. 

תגיות:אבאארצות הבריתילדהחטיפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה