מעניין

"אני הבחור הכי בר מזל בעולם – ננשכתי על ידי כריש ושרדתי"

גבר בן 38 שחה לתומו באחד החופים בקליפורניה, כשלפתע הרגיש כאב חד. כשהביט מטה, הוא ראה כריש לבן שנועץ את שיניו ברגלו. בחסדי השם, לסיפור הזה יש סוף טוב

אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

כמה ניסים יש בעולם? המון, ברוך השם. נמנג'ה ספסוצ'ביץ' מרבה לשחות לאורך אחד החופים בקליפורניה, במחוז סן מתאו, ללא חשש. בסוף השבוע האחרון הוא יצא לשחייה הקבועה שלו, אלא שהיא הפכה לאירוע דרמטי במיוחד כשספסוצ'ביץ' ננשך על ידי כריש לבן.

ספסוצ'ביץ' (38), תושב סן פרנסיסקו סיפר בראיון כי הלך לתומו על החוף, כשלפתע הרגיש כאב חד ואז דחיפה חזקה. "זה הרגיש מאוד מהר, כמו עקיצת יתוש", הוא סיפר. כשהביט מטה, הוא חזה בכריש אימתני שנועץ את שיניו עמוק ברגלו.

בחסדי שמיים, ספסוצ'ביץ' הצליח להימלט מאחיזת הכריש, חזר לחוף הים בצליעה בעודו מדמם, וניסה להזעיק עזרה. דייג מקומי שמע את קריאותיו ונחלץ לעזרתו. "צעקתי אליו 'הצילו, מתקפת כרישים'. לקח לי קצת זמן לתפוס את תשומת לבו אבל ברגע שהוא ראה אותי, כבר נפלתי על החול".

על רגלו של ספסוצ'ביץ' נחרטו 10 פצעי דקירה עמוקים ומדממים, שגרמו לו לצלוע, אך ב"ה הוא לא סבל מפציעות חמורות. "הוא רק נשך נשיכה עדינה ועזב", אמר ספסוצ'ביץ'. "אם זו לא הייתה נשיכה עדינה, לא הייתי כאן היום כדי לספר על זה".

לאחר שטופל בבית החולים, ספסוצ'ביץ' שוחרר לביתו עוד באותו יום כדי להחלים מהפציעה. "אני ככל הנראה הבחור הכי בר מזל בעולם. ננשכתי על ידי כריש לבן והלכתי הביתה באותו היום", אמר.

 

תגיות:כרישנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה