חדשות בארץ

משרד הבריאות: 283 נדבקים חדשים, יציבות בשיעור החיוביים

נכון להבוקר, בישראל 1,537 חולי קורונה פעילים, מתוכם 45 מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 21 חולים מוגדר קשה, ביניהם 14 מונשמים. ראש הממשלה נפתלי בנט ביקר במתחם חיסונים בחולון, וקרא לבני הנוער להתחסן בהקדם

(צילום: David Cohen/Flash90)(צילום: David Cohen/Flash90)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי) כי אתמול אובחנו 283 נדבקים חדשים בקורונה. על אף העלייה במספר המאומתים היומי, שיעור הבדיקות החיוביות נותר יציב – 0.4% מתוך 67,926 בדיקות.

נכון להבוקר, מספר חולי הקורונה הפעילים עומד על 1,537, מתוכם 45 מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 21 חולים מוגדר קשה, ביניהם 14 מונשמים. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה נותר ללא שינוי, ועומד על 6,429.

על פי נתוני משרד הבריאות, כפר סבא וצופים הצטרפו לרשימת היישובים האדומים במודל הרמזור, הכוללת גם את בנימינה-גבעת עדה וכוכב יאיר. מודיעין-מכבים-רעות והרצליה מוגדרות כיישובים כתומים, והיישובים הצהובים הם רמלה, פרדס חנה-כרכור, אשדות יעקב (מאוחד) ואביאל.

ראש הממשלה נפתלי בנט ביקר הבוקר במתחם חיסונים בחולון, יחד עם שר הבריאות ניצן הורוביץ וממונה הקורונה פרופ' נחמן אש. במהלך הביקור חזר בנט על קריאתו לבני הנוער ללכת להתחסן בהקדם: "יש שגיאה נפוצה – אנשים חושבים שבני הנוער לא צריכים את החיסון. זה לא נכון, מכיוון שהזן החדש כן פוגע בילדים לא מחוסנים, וזה לא היה בהיקפים האלה בזן הקודם".

בנט ציין כי "אין בעיית מלאי, יש לכל המדינה חיסונים", אולם הדגיש כי תוקפם של החיסונים שלא נעשה בהם שימוש יפוג בסוף החודש הבא: "המשימה לא נגמרה, יש לנו עכשיו כשבוע וחצי לתת פוש גדול להתחסנות. המון אנשים באו להתחסן בימים האחרונים, אבל זה לא מספיק. עלינו מ-3,000 ל-18,000 ביום, ועכשיו אנחנו צריכים להגיע ל-30,000 ביום כדי לעמוד במשימה. זה שאפתני אבל זה אפשרי".

תגיות:נפתלי בנטמשרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה