חדשות יהדות

קידוש השם: מי נבחרה להיות "אשת השבוע" בעיתון היוקרתי רונדבליק?

שטערנא וולף, אלמנתו של הרב בנימין וולף ז"ל, קיבלה את התואר "אשת השבוע" בשל העובדה שבחרה להישאר בהנובר, ולהמשיך את מפעל חייו של בעלה

  • י"ט תמוז התשפ"א
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

שטערנא וולף, אלמנתו של הרב בנימין וולף ז"ל, נבחרה ל"אשת השבוע" של מדינת סקסוניה בעיתון הגרמני היוקרתי Rundblick Niedersachsen (רונדבליק). העיתון ציין בהתפעלות את החלטתה של האלמנה שבחרה להישאר בהנובר ולהמשיך את השליחות, אותה החלה עם בעלה 15 שנה קודם לכן.

כזכור, בשנה שעברה נפטר הרב בנימין וולף ז"ל מנגיף הקורונה, בהיותו בן 43 בלבד. הרב המנוח ז"ל זכה להצלחה עצומה בעיר שליחותו ובמהלך השנים זכה לחולל מהפכה של ממש בחיים היהודיים בעירו. הוא הותיר אחריו את אלמנתו שטערנא, ושמונת ילדיהם. כן נותרו מיותמים מוסדות חב"ד בגרמניה, והפעילות המבורכת של בני הזוג.

לסיפור מיוחד במינו על הרב בנימין וולף ז"ל, לחצו כאן.

תחת הכותרת "אשת השבוע של סקסוניה התחתונה", תיאר העיתון את שטערנא הממשיכה באומץ ובנחישות בעבודתו המסורה של בעלה, ואת העובדה שהיא האישה היחידה העומדת בראש מרכז חב"ד לבדה. בעתיד תעמוד שטערנא בראש מרכז חב"ד בהנובר.

עוד צוין בכתבה כי שטערנא ממשיכה במרכז שנפתח לאחרונה "בית בנימין", מרכז חב"ד על שם בעלה. העיתון תיאר את שטערנא כ"בעלת חוסן יוצא דופן, אומץ והישג בהיותה שלוחת הרבי בהנובר".

שטערנא מסרה בתגובה כי היא "אסירת תודה על הזכייה", וציינה כי היא "יכולה להרגיש שבעלה ממשיך לחיות עם מרכז חב"ד, דבר שמסב לה אושר".

שטערנא וולף גדלה בישראל וקיבלה תואר בחינוך. במשך 5 שנים עבדה כמורה באודסה שבאוקראינה. היא הגיעה ב-2005 לבירת סקסוניה התחתונה יחד עם בעלה ז"ל. כיום היא האישה היחידה בעולם שמנהלת מרכז חב"ד בעצמה.

הן 7 אחיות וכל אחת מהן היא שליחת חב"ד במקום אחר ברחבי העולם: סיון רהב מאיר פגשה את שטערנא וולף ואחיותיה בתקופת הקורונה במפגש זום מיוחד. צפו

(קרדיט: חדשות 12)

תגיות:חב"דגרמניה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה