מעניין

השוטר עצר את הנהגת בשולי הכביש – ואז הגיעה תפנית בעלילה

כשהשוטר ג'נקינס סימן לשאניס לעצור בשוליים, היא חששה שייתן לה דו"ח. אך הסיפור הזה קיבל תפנית מעניינת שהפכה לפוסט ויראלי

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

אף פעם לא נעים לחוות מצב בו ניידת משטרה מסמנת לך לעצור בצדי הדרך. זוהי סיטואציה מאוד מלחיצה, גם אם נהגתי בדיוק כפי שצריך. אבל מה שקרה לשאניס טאקר אולי ישנה את דעתכם.

כששוטר הורה לשאניס לעצור בשוליים בגלל פנס בלימה לא תקין, היא חששה שמא ייתן לה דו"ח. היא הייתה בדרכה לראיון עבודה כשראתה את הצ'קלקה הכחולה מאחוריה, אך לא היה לה מושג מדוע השוטר סימן לה לעצור בצד. מהר מאוד התמונה התבהרה.

"אל תדאגי, את לא צריכה לתת לי כלום", אמר השוטר ג'נקיס, בזמן ששאניס הושיטה את ידה לתיק כדי להוציא את רישיון הנהיגה. "רק רציתי שתדעי שפנסי הבלימה שלך לא עובדים".

שאניס סיפרה לשוטר שהחליפה אותם רק לפני חודש ושהחברה ניסתה לגבות ממנה 600 דולר על בדיקת החיווט במכונית. ג'נקינס ביקש משאניס לפתוח את תא המטען. בשלב זה הוא התחיל לשחק עם הפנסים ודפק על אחד מהם כמה פעמים אך הם לא נדלקו, אז הוא ביקש ממנה לפתוח את מכסה המנוע כדי לבדוק את תיבת הממסר ואת הפנס השני.

השוטר ג'נקינס בפעולההשוטר ג'נקינס בפעולה

שאניס לא בדיוק ידעה כיצד להכיל את הסיטואציה. האם השוטר עוזר לה או נותן לה דו"ח? גם ככה היא הייתה לחוצה לקראת ראיון העבודה שלה ומהסיטואציה הלא נעימה של עצירת הרכב בצד, אך לסיפור הזה יש סוף טוב.

לשוטר ג'נקינס הייתה סמכות לתת לה קנס ולדרוש ממנה לתקן את הפנסים, אך הוא בחר לא לעשות זאת. במקום, הוא דאג שהיא תמשיך לנהוג בבטחה על הכביש. לאחר החוויה הזו, שאניס שיתפה את החוויה שלה ברשת, שם כתבה: "הוא היה יכול לתת לי דו"ח בקלות, אבל השוטר ג'נקינס יצא מתפקיד השוטר ונכנס לתפקיד המכונאי כדי לוודא שאני אהיה בסדר".

הפוסט של שאניס הפך ויראלי וצבר יותר מ 388,000 לייקים ויותר מ- 91,000 שיתופים. תחנת המשטרה בה עובד השוטר ג'נקינס שיתפה גם היא את הפוסט של שאניס והודתה לה על המחווה המרגשת.

"תודה לך שאניס טאקר על ששיתפת את זה על אחד השוטרים שלנו", הם כתבו בעמוד הפייסבוק שלהם. "אנו גאים בשוטרים שלנו, במיוחד כשאנחנו רואים אזרחים משתפים דברים כאלו. השוטר ג'נקינס עשה מעל ומעבר להגדרת התפקיד. שירות הקהילה זה מה שחשוב".

תגיות:משטרהרכב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה