סלבס בהתחזקות

איתי לוי לאמו: "סליחה שאני לא יכול לעזור לך ולהקים אותך על הרגליים"

בעבר כבר ריגש הזמר איתי לוי את קהל מעריציו ועוקביו ברשתות החברתיות, כאשר פרסם פוסט מרגש שבו דיבר על אהבתו לאמו, ודאגתו לה. כעת הוא עושה את זה שוב, עם פוסט חדש שלא מותיר עין אחת יבשה: "ניסיתי כל מה שיכולתי, ומהדבר הזה פחדתי. שתגיעי לכיסא גלגלים. אבל כך רצה בורא עולם הגדול, אז אקבל את זה"

אא

בעבר כבר ריגש הזמר איתי לוי את קהל מעריציו ועוקביו ברשתות החברתיות, כאשר פרסם פוסט מרגש שבו דיבר על אהבתו לאמו, ודאגתו לה.

כעת הוא עושה את זה שוב, עם פוסט חדש שלא מותיר עין אחת יבשה.

"אהבת חיי הנצחית, העזה, היפה והכואבת", הוא כותב בפוסט החדש, ומרגש: "אמא שלי, האור הגדול של העולם שלי, של משפחתי, של סובביי, ושל נשמתי. אני מרשה לעצמי קצת להתפרק. הרי מותר להישבר קצת, לנקות ולשחרר. 

"כל המילים שאכתוב לא יוכלו לתאר את האהבה שלי אלייך. הרי את זה כולם יודעים, אבל לא כולם יודעים את אשר מתרחש בלבי בפנים, בחדרים החשוכים, הכואבים והעצובים שיש בתוכי. עצבות. כן, זאת המילה והתחושה שאני סוחב איתי כל כך הרבה שנים. כל מפגש איתך משמח אותי, ממלא אותי. אבל מנגד, מפרק אותי ומעציב אותי, ושורף אותי חזק בפנים".

עוד ממשיך הזמר, ומתאר את הקושי שלו בלראות את אמו החולה - חסרת אונים. "אמא שלי השנים עוברות ואת מתבגרת לי, ואני מנגד גדל ומצליח. וכואב לי התחושה הזאת שאנחנו פשוט בעולמות שונים, שאת לא חלק מהמסע שלי, מהחוויות שאני עובר וגם מהדברים הפחות נעימים שאני חווה".

בנקודה זו מדבר לוי על הקושי שיש לו בעצם זה שהוא אינו יכול סתם להתקשר אליה כדי "להתייעץ, לקבל חיבוק חם וחזק שיכול לשבור איזה צלע מרוב אהבה או אפילו לבכות", כדבריו."אני מדמיין כל הזמן שאת עושה בשבילי כמו אמא רגילה, שכל ילד מרגיש. פעם הייתי שומע מישהו מדבר עם אבא שלו והייתי נקרע. היום אני שומע חבר שמחייג לאמא שלו ואומר לה 'אמא, תכיני, תכבסי לי, תגהצי לי' ואני נשבר לרסיסים. החוסר הוא ענק וללא יכולת להתמלא".

כאן מבקש לוי מכל מי שקורא אותו לעצור. "שימו לב!", הוא כותב בזעקה שנשמעת גם מאחורי המילים. "זה לא מובן מאליו מה שקורה סביבכם, אהובים שלי. אני יודע שאתם רוצים דברים, וחולמים שיהיה לכם - אבל הקיים שווה מיליונים, ואין להשיבו או לברוא אותו מחדש".

"אמא שלי", הוא ממשיך וכותב בהשתפכות הנפש שאין כדוגמתה. "יקרה שלי. את הנפש, הרוח והלב שלי שפועם. אני מבקש ממך סליחה. סליחה שאני לא יכול לעזור לך ולהקים אותך על הרגליים. ניסיתי כל מה שיכולתי, ומהדבר הזה פחדתי. שתגיעי לכיסא גלגלים. אבל כך רצה בורא עולם הגדול, אז אקבל את זה בקושי ובעצב אדיר. אני אוהב אותך חיים שלי, והלוואי והייתי יכול לתת לך את הרגליים שלי. סליחה אמא, ממני בנך האוהב ביותר", הוא מסכם. 

תגיות:סלבסאיתי לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה