מעניין

הילד נעדר בלילה גשום – כשהמחלצים מצאו אותו הם גילו דבר מדהים

קיידון ליץ' בן ה-6 נעלם מביתו יחד עם כלבו צ'ולה. במשך 22 שעות חיפשו צוותי חילוץ ומתנדבים את קיידון הקטן. כשמצאו אותו, הם גילו דבר מדהים

בתמונה הקטנה: קיידון ליץ’בתמונה הקטנה: קיידון ליץ’
אא

קיידון ליץ' בן ה-6 מטנסי, ארה"ב, נעלם באחד הערבים יחד עם כלבו צ'ולה. הוריו הודיעו מיד לרשויות, שהחלו את החיפושים ב-19:00 בערב.

100 איש יצאו לאתר את הילד הנעדר. צוותי החילוץ, הימ"מ והמשטרה סרקו 2,000 דונם במהלך הלילה, ומשום גילו הצעיר של קיידון, החשש לשלומו היה ממשי.

לאחר 22 שעות ארוכות, קיידון נמצא במרחק של קילומטר מביתו. למרות המאמצים המרובים של אנשי הרשות והמתנדבים, הגיבור האמיתי של הסיפור הזה היה כלבו צ'ולה.

הכלב צ'ולההכלב צ'ולה

כשקיידון נעלם במהלך הלילה הגשום, צ'ולה שמר עליו מכל משמר. לדברי השריף המקומי, "הכלב נהם על המצילים כשהתקרבו לקיידון". בחושך ובגשם, צ'ולה נשאר לצדו של קיידון ולא עזב אותו לדקה.

כשקיידון נמצא הוא היה קר. צוות החילוץ כיסה אותו במעילים ונשא אותו במעלה ההר. מאוחר יותר הוא נלקח לבית החולים המקומי. המשפחה ביקשה להודות לכל הגורמים שהשתתפו בחילוץ ואמרה: "אנחנו כל כך אסירי תודה לכולם, לרשויות ולמתנדבים, שעזרו לנו למצוא את קיידון. כמות התמיכה שקיבלנו הייתה עצומה, אפילו מאנשים שאנחנו לא מכירים. אנו מעריכים את כל חברינו ושכנינו ומבקשים פרטיות בעת הזו".

תגיות:ילדנעדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה