מעניין

ארבעה אחים מתוך ’רביעייה’ - סיימו בהצטיינות תואר באוניברסיטת ’ייל’ היוקרתית

ארבעה אחים שנולדו כ'רביעייה' בהפרשים של דקות אחדות זה מזה - סיימו השבוע בהצלחה את התואר שלהם באוניברסיטת 'ייל' היוקרתית, ועלו לכותרות בארה"ב

אא

ארבעה אחים שנולדו כ'רביעייה' בהפרשים של דקות אחדות זה מזה - סיימו השבוע בהצלחה את התואר שלהם באוניברסיטת 'ייל' היוקרתית, ועלו לכותרות בארה"ב. 

הארבעה -  ארון, ניק, זאק ונייג'ל, בני ה-22 סיימו את התואר שלהם בהצטיינות. 

ניק סיים תואר במדעי המדינה עם התמחות בערבית, זאק סיים במגמת הנדסה כימית וכלכלה, נייג'ל סיים במגמת ביולוגיה מולקלורית, תאית והתפתחותית. ארון ימשיך כנראה לתואר נוסף בייל, אך כרגע הוא סיים מדעי המחשב ופסיכולוגיה. 

ולמרות שכולם למדו באותה אוניברסיטה, לדברי האחים הם לא התראו לעתים קרובות בשטחיה. "בדרך כלל כשהיינו נפגשים בשטחי האוניברסיטה זה היה כזה 'אה, נכון, יש לי אח שלומד כאן. שכחתי לגמרי שאתה הולך לבית הספר הזה גם כן", אומר ארון ושלושת אחיו צוחקים. 

ומה יהיה עכשיו? גם כעת, הם טוענים, הקריירה שלהם תתחיל במקומות שונים לגמרי. "זאק יתחיל את חייו בסן פרנסיסקו, ניק יגור בניו יורק, ארון יהיה בניו ג'רזי ונייג'ל בניו הייבן. זה מרגיש כמו הרחבת חוויית ה'ייל' שלנו, אז זה לא כזה קשה לנו. אני מניח שהתדירות שבה אנו רואים זה את זה, תהיה זהה גם כעת".

תגיות:לימודיםרביעייהאוניברסיטהאחיםהצטיינות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה