חדשות בארץ

סקר: 29 מנדטים לליכוד, 6 בלבד לימינה

סקר בחירות מצביע על כך שלו היו הבחירות נערכות היום, היתה מפלגת הליכוד בראשות נתינהו שומרת על כוחה ומקבלת 29 מנדטים. יש עתיד – 22. ימינה - 6

  • י"ג תמוז התשפ"א
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90
אא

סקר שפורסם אמש (שלישי) בערוץ 20 חושף כי לו היו הבחירות נערכות היום, היה הליכוד בראשות בנימין נתניהו מקבל 29 מנדטים, יש עתיד של יאיר לפיד – 22 מנדטים, ימינה בראשות ראש הממשלה הנוכחי – 6 מנדטים.

עוד עולה מהסקר כי מפלגת ש"ס בראשות אריה דרעי הייתה זוכה ל-9 מנדטים, העבודה של מירב מיכאלי - 7 מנדטים, כחול לבן בראשות בני גנץ, יהדות התורה, והציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' – 7 מנדטים כל אחת מן.

עוד: מפלגת הרשימה המשותפת הערבית, ישראל ביתנו בראשות איווט ליברמן, וימינה של ראש הממשלה הנוכחי בנט - 6 מנדטים כל אחת. רע"ם של מנסור עבאס - 5 מנדטים, ותקווה חדשה של גדעון סער -4 מנדטים בלבד.

עוד בדק הסקר את מידת ההתאמה לראשות הממשלה. 46% מהנשאלים הביעו תמיכה בראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, 28% מהנשאלים תמכו ביאיר לפיד, בנט מקבל 10% מהקולות, גנץ – 8%, ברקת וסער – 4% כל אחד מהם.

בתוך כך, הקואליציה השברירית אינה מצליחה להגיע להסכמות, גם בנושאים עקרוניים. אמש (שלישי) הודיעה מפלגת רע"מ של מנסור עבאס כי היא חוזרת בה מהסכמתה העקרונית בעניין חוק האזרחות. בתגובה, הציבה שרת הפנים שקד אולטימטום. לדבריה, אם עד שבוע הבא לא יושגו השכמות היא תעלה את החוק להצבעה גם בלי הסכמות.

תגיות:בחירותסקרליכודימינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה