מעניין

מדהים: כלב הציל את בעליו מהכשת נחש מסוכן

הכלב מארלי הפגין אומץ כשסיכן את חייו כדי להציל את בעליו. הוריו של אלכס בן ה-18 אימצו את מארלי לפני 7 שנים כדי לעזור לו עם בעיותיו הבריאותיות. "בלעדיו, אני לא יודע אם הייתי פה היום", אמר אלכס

הכלב מארלי הכלב מארלי
אא

הכלב מארלי, מעורב מסוג לברדור וגולדן רטריבר, סיכן את חייו על מנת להציל את בעליו מהכשת נחש. אלכס בן ה-18 מגדל את מארלי כבר 7 שנים. המעשה האמיץ התרחש בחצר משפחתו בסן דייגו שבקליפורניה, ארצות הברית. "מארלי ואני היינו בבית וצפינו בטלוויזיה", מספר אלכס. "הזמזם של המייבש צפצף, אז פתחתי את הדלת הקדמית כדי להוציא את הכביסה, כשמארלי היה ממש מאחוריי. לפתע, שמעתי רעש מוזר".

התגובה המיידית של מארלי הייתה מדהימה. הוא ברח מהדלת, דחף את אלכס וזינק ישר על הנחש. בשלב זה, הנחש הארסי מסוג עכסן (המכונה גם נחש פעמונים). הצליח להכיש את מארלי פעמיים, בלשון ובצוואר, לפני שהוא נמלט במהירות.

"הכל קרה כל כך מהר. הצלחתי להכניס את מארלי פנימה אחרי שהוכש, דימם בכל מקום והתמוטט מכאבים", מספר אלכס. "לקחתי אותו לווטרינר המקומי, אך במרפאה לא היו נוגדנים לארס הנחש, אז נאלצתי לנסוע לבית החולים לחיות מחמד, במרחק של 25 דקות נסיעה".

מארלי לאחר ההכשהמארלי לאחר ההכשה

בדרך לבית החולים, פניו של מארלי התנפחו מאוד והוא החל לסבול מסיבוכים בנשימה. "ניסיתי לשמור על קור רוח למרות שהזמן לא היה לצידנו.  זה היה רגע מפחיד ולא ידעתי אם הוא ישרוד את זה".

עם הגעתו של מארלי לבית החולים, הוא קיבל את הנוגדנים, ואלכס התבקש לחכות בחוץ עד שיתבררו פרטים נוספים. "הווטרינר אמר לי שמארלי במצב קריטי ויכול להיות שהוא לא ישרוד, אך הם יעשו הכול בשביל להציל אותו", אמר אלכס. למרבה המזל, מארלי שרד, אך הוא עדיין סובל מנזק עצבי בלשון ובלסת, ומטופל בתרופות באופן קבוע.

"ההורים שלי אימצו את מארלי כשהייתי בן 11 כדי שיעזור לי עם הבעיות הבריאותיות שלי ובעיות המשקל. בזכות האנרגיה שלו, הוא היה השותף שלי לאימוני קרדיו. במשך חודשים הלכנו ושיחקנו יחד, ולפתע הבעיות הבריאותיות שלי החלו להיעלם, ובנוסף, ירדתי במשקל. מארלי הוא גיבור שהציל את חיי. בלעדיו, אני לא יודע אם הייתי פה היום".

תגיות:נחשהכשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה