חדשות יהדות

בושה: שותפו של בנט קורא לחקור את רבה של צפת

שבוע ימים לממשלה החדשה, וכבר נראה כי הח"כים החברים פועלים ככל העולה על רוחם, וכעת: ח"כ מוסי רז ממרץ קורא ליועמ"ש לפתוח בחקירה נגד הרב שמואל אליהו, רבה של צפת

  • י"א תמוז התשפ"א
הרב שמואל אליהו ומוסי רז (צילומים: פלאש 90)הרב שמואל אליהו ומוסי רז (צילומים: פלאש 90)
אא

בושה: ח"כ מוסי רז ממפלגת 'מרץ', שותפו של ראש הממשלה החדש נפתלי בנט, קורא ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפתוח בחקירה נגד הרב שמואל אליהו, רבה של צפת.

רז קורא ליועמ"ש לפתוח בחקירה נגד הרב אליהו, בשל קריאתו של הרב לא לפרנס חקלאות ערבית: "אנחנו צריכים לרכוש תוצרת תוצרת חקלאית רק מיהודים ולא מערבים מבקשי רעתנו", אמר הרב.

"אנחנו נמצאים אחרי לחימה ממושכת באויב ערבי שרוצה להשמיד אותנו, שיורה על חפים מפשע בלי אבחנה, ראינו שגם בתוך הארץ יש מי שרוצה להרוג אותנו ולא רק בעזה".

"אלפים רבים מערביי ישראל יידו אבנים כלפי ילדים ונשים רק בגלל שהם יהודים, ראינו בקבוקי תבערה מושלכים לעבר חפים מפשע ולינצ'ים מזעזעים באנשים שהלכו בבוקר לבית כנסת, לכן אנחנו צריכים לחזק את החקלאות היהודית ולרכוש תוצרת חקלאית רק מיהודים ולא מערבים וממבקשי רעתנו" אמר הרב אליהו והוסיף כי גם לאור משבר הקורונה - יש לרכוש תוצרת חקלאית רק מיהודים.

במכתב ששלח רז ליועמ"ש, כתב כי "הרב אליהו פרסם קריאה לציבור הרחב שלא לרכוש מסחורתם החקלאית של ערבים אזרחי המדינה, תוך שהוא קושר בין מעשה זה כתגמול כל ההתפרעויות שהתרחשו בערים המעורבות.

"קריאה זו מעלה בראש ובראשונה חשד להתקיימות עבירה על החוק ופרסום הסתה לגזענות, והיא מגיעה מאיש ציבור בעל השפעה נרחבת על דעת הקהל", לשון רז בהודעה.

"קריאה זו, שמהולה בטעם גס של גזענות כלפי כל מי שאינו יהודי בארץ, עלולה הלכה למעשה להיתפס כלגיטימית", מוסיף הח"כ וקורא למנדלבליט "לחקור את דבריו המסיתים של הרב שמואל אליהו, ולפעול מולו כדין ככל שמערכת אכיפת החוק תמצא בדבריו ככאלה שמפירים את הוראת חוק העונשין".

הרב זמיר כהן מנפץ מיתוס של 70 שנה בפחות מ-13 דקות. תקשורת, פוליטיקאים ומפלגות, מול עובדות, נתונים ומספרים. לראות ולא להאמין מה ניסו למכור לנו עשרות שנים. חובה לצפות:

  

תגיות:הרב שמואל אליהומוסי רז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה