חדשות בריאות

משרד הבריאות: אזהרת מסע חמורה לאיחוד האמירויות

בשל תחלואת הקורונה הגבוהה באיחוד האמירויות, הוחלט במשרד הבריאות להכניס אותה לרשימת המדינות באזהרת מסע חמורה. לאור התחלואה המתגברת בעולם, שב המשרד על המלצתו להימנע כלל מנסיעות שאינן חיוניות לחו"ל

אבו דאבי (צילום: שאטרסטוק)אבו דאבי (צילום: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות הודיע היום (רביעי), כי בעקבות הערכת מצב שהתקיימה אתמול, הוחלט להוסיף את איחוד האמירויות לרשימת המדינות באזהרת מסע חמורה עקב תחלואת הקורונה הגבוהה בה. במקביל, הוחלט להסיר את פרו מהרשימה.

רשימת המדינות באזהרת מסע חמורה כוללת, נכון להיום, את המדינות הבאות: אוגנדה, אורוגוואי, איחוד האמירויות, איי סיישל, אתיופיה, בוליביה, מלדיביים, נמיביה, נפאל, פרגוואי, צ'ילה, קולומביה, קוסטה ריקה ותוניסיה.

במשרד הבריאות הדגישו, כי במידה ולא יחול שיפור משמעותי ברמת התחלואה במדינות אלה, הן צפויות להיכנס לרשימת המדינות ברמת סיכון מרבית: "הציבור נקרא לתכנן את נסיעותיו בהתאם".

נכון לעכשיו, רשימת המדינות ברמת סיכון מרבית כוללת את ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיהעל פי התקנות, הנסיעה של אזרחים ותושבים ישראלים למדינות אלו אסורה, למעט מקרים חריגים המחויבים באישור ועדת חריגים. כמו כן, כלל הנוסעים המגיעים מהן לישראל – כולל מחלימים ומחוסנים – מחויבים בבידוד ביתי.

לאור התחלואה המתגברת בעולם, שב משרד הבריאות על המלצתו להימנע כלל מנסיעות שאינן חיוניות לחו"ל בעת הזו.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה