פעילות הידברות

"צעקתי 'דוד!', ואז הבנתי שהוא נהרג"

הרב שמעון גולובנציץ', אביו של סגן דוד ז"ל, ריגש אותנו עם המיזם המיוחד לחלוקת תפילין ומספר על הנחמה הגדולה של חייו. אם גם אתם רוצים לעשות עילוי נשמה ליקירכם, הקדשת עמדת הנחת תפילין היא בדיוק מה שישעה לכם טוב על הלב

  • ד' תמוז התשפ"א
אא

"הכל נעצר. ולקח זמן עד שהחלטנו לאן אנחנו ממשיכים", סיפר שמעון גולובנציץ' אביו של סגן דוד ז"ל, לערוץ 20, "ואני החלטתי לעשות מטרות. עשיתי לעצמי רשימה של מטרות וברוך ה' מילאתי אותן. הקמתי בית כנסת, הכנסתי כמה ספרי תורה, בניתי ספרייה תורנית וזכיתי להקדיש מבנה בית ספר על שמו". 

דוד גולובנציץ' ז"ל, או כפי שהחיילים שלו היו מכנים אותו, גולו, היה קצין בגולני שנפל בעת פעילות מבצעית בחברון בי"א בתמוז תשע"ז, לפני 3 וחצי שנים. 

הזיכרון הקשה ביותר מכל, היה הרגע הנורא מכל בו הם קיבלו את ההודעה. 

"נסעתי מבניין עיריית ירושלים", מספר אביו, שמעון, "מארגון 'נפש בנפש', להביא מטוס לכבוד 50 שנה לירושלים. התחננתי לפני דוד שיבוא איתי לטיסה הזאת. לפני שעליתי למטוס, הייתי אצל ציון הרבי מליבוביץ'', והתפללתי על דוד. תמיד התפללתי על דוד, כל החיים פחדתי שיקרה לו משהו". 

"הגעתי הביתה, והייתה לי תחושה שדוד בבית. צעקתי בבית 'דוד, דוד!', בלי שום סיבה. אך לא היה מענה. כעבור כמה שעות התקשר אלי חבר מתאילנד, שאל אותי איפה דוד, ואז הבנו הכל. המתנו בחצר ביתנו למפקדיו בצבא. היה נראה שכולם ידעו, אך נמנעו, כמובן, מלגלות לנו. 

"ואז העולם כבה. הכל כבה. 

"כשקמנו מהשבעה, הלכתי לרב של השכונה, הרב ריסקין. שאלתי רק דבר אחד. איך ממשיכים מפה? הרב ריסקין, בעיניים מאירות, השיב לי תשובה שהולכת איתי עד היום. 'דוד היה מתקן עולם. תהיה אתה מתקן עולם. קח אותו אתה על כתפיך, ותלך לעשות טוב לעולם'". 

מאז אותו יום, שמעון ואסתי, בעלי תפקידים בכירים בעולם הרפואה, עזבו את עבודתם, והחליטו להשקיע את כל מרצם בלעשות טוב, בלתקן עולם. 

"באחד הימים אמרה לי אשתי, 'שמעון, לך תחלק תפילין'. אמרתי לה 'מאיפה הבאת את זה?', לא הבנתי מה היא רוצה ממני". 

"באותו יום ראיתי איזו מודעה של מכירת תפילין, והחלטתי להרים טלפון, לשמוע כמה עולה. בדיוק היו לי בכיס 500 דולר שנשארו מהנסיעה לניו-יורק, והסכום התאים בדיוק לרכישת סט תפילין אחד. מה שהתחיל במקריות הפך במהרה לפרויקט ענק בו חולקו למעלה מ-4000 זוגות תפילין. 

"אני מרגיש שהנחות תפילין עושה טוב גם לגוף וגם לנשמה". 

אם גם אתם איבדתם הורים, אחים או ילד, הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות הוא הקדשה של עמדת הנחת תפילין לעילוי נשמתו. 

עשרות אלפי יהודים רוצים להניח תפילין, ומסיבות טכניות כאלה ואחרות, הם לא מניחים. 

ביכולתך לזכות אותם בהנחת תפילין מיד יום. איך? פשוט מאד. הידברות יצאה בפרויקט ענק של הפצת עמדות תפילין בריכוזים הומי אדם ובמרכזי קניות ומסחר. בעמדות הללו, עשרות אלפי יהודים יניחו תפילין מדי יום וייקשרו לאבינו שבשמיים. 

כל מה שאנחנו צריכים ממכם זו שותפות. 

אתם מוזמנים לרכוש זכויות נצח בעמדת תפילין, ובכך לקבל את כל הזכויות הגדולות של קידוש שם שמיים, של קירוב יהודים למצוות, של הנחת תפילין. 

עשרות אלפי זכויות מחכים להיות שלך. עשרות אלפי הנחות תפילין ייזקפו לזכותך ולזכות יקיריך, לא תרצה? 

לשותפות ולהנצחת שמות יקיריך על העמדה, לחצו כאן, או התקשרו למוקד "וקשרתם": 073-222-13-61 

תגיות:פעילות הידברותהנחת תפיליןעמדת תפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה