מעניין

זה לא מיתוס – מכונת הכביסה שלכם "אוכלת" בגדים

כמה פעמים כיבסתם ונעלמו לכם גרביים? מסתבר שזה אינו מיתוס - מכונת הכביסה אכן יכולה לבלוע לכם בגדים. מומחה כביסה חושף איך זה קורה וכיצד ניתן למצוא את הבגדים האבודים. צפו

  • ד' תמוז התשפ"א
אא

כמה פעמים כיבסתם ונעלמו לכם גרביים? מסתבר שזה אינו מיתוס - מכונת הכביסה אכן יכולה "לאכול" לכם בגדים. מומחה כביסה חושף איך זה קורה וכיצד ניתן למצוא את הבגדים האבודים.

מייסד חברת לונדרי היפ, דיאן דימיטרוב, חושף שכביסה במהירות סיבוב גבוהה יכולה לגרום לפריטים קטנים להישאב לחור הניקוז. "הרעיון של מכונת הכביסה שאוכלת את הבגדים נדחה בעבר כמיתוס, אבל פריטים קטנים אכן יכולים להיעלם בתהליך הכביסה. כששמים את הבגדים במכונת הכביסה במהירות סחיטה גבוהה, פריטי ביגוד קטנים יכולים להישאב לחור הניקוז ולהגיע למערכת הניקוז של המכונה. פריטים גם יכולים להיתקע מעל שולי הגומי שאוטמים את המכונה. למזלנו, קל מאוד להוציא אותם".

דימיטרוב מציין כי הפריטים שנעלמים בתדירות גבוהה הם פריטים קטנים כגון גרביים, ומסביר כיצד לבדוק האם הבגדים אכן הגיעו למערכת הניקוז: "אחרי כל שימוש במכונה, עיברו עם היד על שולי הגומי שנמצא בתוך התוף. שם הגרביים לרוב נתקעים. אם הכביסה נשאבה לחור הניקוז, תצטרכו להסיר את הפאנל התחתון של מכונת הכביסה. אחרי שהסרתם אותו, תמצאו תא מעגלי שניתן לפירוק. שימו קערת מים למקרה שמים יתחילו לנזול. בשלב הזה תוכלו לראות פריטים שנשאבו פנימה."

על מנת למנוע מהפריטים להישאב, דימיטרוב אומר כי יש להכניס את הפרטים הקטנים לתוך שק כביסה מיוחד שנסגר בחוט "וכך כל הדברים העדינים יהיו ביחד וימנעו מפגיעה במכונה", הוא אומר.

 

איפה הגרביים שלי? צפו בסרטון שחושף היכן מתחבאים הבגדים שלנו:

 

תגיות:מכונת כביסהגרביים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה