חם ברשת

אביב גפן נפרד מנתניהו, והוא לא היחידי: "מוזר ככל שזה יישמע, יהיה לנו קשה"

"אם ישראל צריכה ללמוד משהו על עתידה זה שצריך להקשיב ולכבד אחד את השני. יש פה פלגים של דתיים, ערבים וחילונים שיכולים להצית את הרחוב בשניות. קיבלנו תזכורת כואבת לכך רק לפני כמה שבועות. אני ממש מקווה שלא נחזור על אותה תאונה שוב ושוב, ושנצא מכיכר השנאה והקיטוב לכביש פתוח של כבוד הדדי", אביב גפן בפוסט פרידה מממשלת נתניהו, והוא לא היחידי

אא

ימים ספורים לאחר יציאתו של מר בנימין נתניהו מתפקיד ראש הממשלה ופינוי הכיסא למחליפו נפתלי בנט - הרשת התמלאה בפוסטים מרגשים של פרידה, שאת חלקם בחרנו להביא לכאן. 

אביב גפן כתב כך: "כאחד שנפגש איתו אחד על אחד אני יכול לומר לכם שנתניהו אדם מהיר מחשבה ואחד הפוליטיקאים הכי מנוסים שעברו בהיסטוריה הישראלית. ישראל היום פתוחה ומנהלת אורח חיים רגיל בין היתר הודות לדבקות והמהירות שלו. בפגישתנו אמרתי לו שמבין כולם, הוא האדם שהכי רוצה להיות ראש ממשלה. נתניהו הוא אדם שהבין את כוח ההופעה הבימתית ונתן שואו ברמה של כוכב רוק, למד את הפחדים והחולשות של העם הזה, מזריק לנו חיסון בזרוע אחת ובאותו הזמן מזריק לנו ארס בזרוע השנייה. ועדיין, יש לזכור שנפרדים מאדם מבריק. מוזר ככל שזה יישמע, יהיה לנו קשה בהתחלה לחיות במציאות נטולת נתניהו. שנים ניתבנו את הכל לאיש אחד. בין אם זה אהבת בוחריו או הביקורת שהופנתה אליו מהמחנה שלי.

"אם ישראל צריכה ללמוד משהו על עתידה זה שצריך להקשיב ולכבד אחד את השני. יש פה פלגים של דתיים, ערבים וחילונים שיכולים להצית את הרחוב בשניות. קיבלנו תזכורת כואבת לכך רק לפני כמה שבועות. אני ממש מקווה שלא נחזור על אותה תאונה שוב ושוב, ושנצא מכיכר השנאה והקיטוב לכביש פתוח של כבוד הדדי.

"חייבים לזכור שגם לאדם שמנוגד בדיעותיו לעמדתנו יש אבא ואמא, סבתא וסבא, והוא בסך הכל תוצר של היסטוריה פרטית שעיצבה אותו – בדיוק כמונו. השמחה שלי זה העצב של האחר, והגיע הזמן להפסיק לזרוע מלח על הפצעים. אני רוצה להאמין שממשלת השינוי קמה כדי להביא תקווה וביטחון לישראל. מאחל לידידי יאיר לפיד, בנט, שקד, להצליח ולשנות את הנרטיב הישראלי ובמקום להילחם בינינו פשוט לדעת לחיות ביחד", סיכם. 

עוד כמה פוסטים יפים שנתקלנו בהם:

תגיות:אביב גפןנתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה