מעניין

האי הזה מלא ב...תאומים זהים, תאומים בלתי זהים ותאומים סיאמיים

אי רחוק בפיליפינים בשם פרז - מלא בתאומים זהים, תאומים בלתי זהים ותאומים סיאמיים, ובמשך שנים - איש לא מצליח להבין מדוע הם נמצאים דווקא שם, ואיך זה שהם הולכים ומתרבים מדי שנה

אא

אי רחוק בפיליפינים בשם פרז - מלא בתאומים זהים, תאומים בלתי זהים ותאומים סיאמיים, ובמשך שנים - איש לא מצליח להבין מדוע הם נמצאים דווקא שם, ואיך זה שהם הולכים ומתרבים מדי שנה. 

באי הזה תוכלו למצוא תאומים זהים בני שנתיים ועד גיל 89.

תאודוסיה מראס בת ה-89, התאומה של אנטונינה אמרגו בת ה-89, טוענת כי הן התאומות המבוגרות ביותר על האי. "אני מאמינה שאין תאומים מבוגרים מאיתנו, שנותרו כאן בפרז".

עיתון מפורסם שסיקר את סיפורי התאומים על האי, פרסם כי מלבד 22 הזוגות של התאומים הזהים שבו, ישנם גם עוד 78 זוגות של תאומים בלתי זהים וגם... תאומים סיאמיים. 

ואם עד עכשיו עוד לא הופתעתם, מסתבר שהאי נחשב לאטרקציה עבור מבקרים, ובשל כך נוהגים התאומים להתלבש בצורה זהה שדי מקשה על הזיהוי שלהם. 

"אם לניקי יש בעיה, גם אני מרגישה את זה", אומרת תאומה בת 17. "אפילו אם היא לא מספרת לי".

התאוריות לגבי אי התאומים - הן רבות ופרועות. חלק מן האנשים במדינה מאמינים שקצב הריבוי שלהם תלוי במים שהם שותים, אחרים מאמינים שזו פשוט תורשה וזה עובר להם בגנים, ויש גם שסוברים כי הוריהם של התאומים אכלו הרבה 'בננות תאומים' - זאת אומרת בננות גדולות במיוחד הגדלות באי. 

תגיות:תאומיםמענייןאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה