ונשמרתם

"אם זה לא קוץ, רוצו לבדוק את זה": חשב שנעקץ מסרפד, ואז התגלתה האמת הקטלנית

תושב אזור בשם צחי נחום שניקה את חצר ביתו מקוצים ועלים, לא האמין לנס שהתרחש לנגד עיניו - שעות ספורות לאחר שהתחיל את עבודת הניקוי

אא

תושב אזור בשם צחי נחום שניקה את חצר ביתו מקוצים ועלים, לא האמין לנס שהתרחש לנגד עיניו - שעות ספורות לאחר שהתחיל את עבודת הניקוי. לדבריו, הוא הרגיש לפתע בעקיצה חזקה בידו, אך היה בטוח שהיא נגרמה כתוצאה מספרד או קוץ אחר חזק יותר. "זה לא נראה לי הגיוני שנחש הכיש אותי, בגלל שהתעסקתי בניקוי עשבים וקוצים", שחזר. לדבריו לא ראה שום נחש בסביבה, ולכן לא חשב על האפשרות הזו כאפשרות סבירה. 

אבל אז המשיך הכאב בידו, וגדל עד שאילץ אותו לעזוב את הכל, ולרוץ לקופת חולים. "הרגשתי כאבים חזקים והרופא שלח אותי עם הפנייה לבית החולים 'וולפסון' - שם טענו שמדובר בהכשה של נחש מסוג עכסן", סיפר נחום. 

הרופאים שראו כי הוא מתפקד למרות העקיצה, אשפזו אותו ואמרו כי היה לו נס של ממש. "הרופאים היו בהלם שנשארתי בחיים זמן ארוך אחרי ההכשה, ולא קרה לי כלום. הם טענו שזה בגלל שאני עסוק בספורט ושיש לי מזל גדול ששרדתי", הוא מספר. לוכד נחשים בשם גיא פרננדס שהוזעק לביתו של נחום לאחר ששוחרר, אמר כי איך שראה את היד הנפוחה שלו מיד ידע שאין מדובר בנחש מסוג עכסן כי אם בנחש צפע. "אין נחש עכסן בישראל. אמרתי לו מיד שמדובר בהכשה של צפע והצעתי שייגש שוב לבית החולים אחרת המצב שלו יחמיר".

נחום התלבט, אך לבסוף השתכנע כי עליו לנסוע במהירות לבית החולים - שם התברר כי מצבו הידרדר והוא זכה לטיפול הנאות. כעת, לאחר שהחלים באורח נסי, נחום קורא להגברת העירנות להימצאות נחשים בימות הקיץ. "אל תיקחו סיכון ואל תחכו כמוני יותר מדי זמן, כי זה עלול להסתיים במוות. אם אתם מרגישים כאבים מעקיצה וזה לא מקוץ - תזעיקו מיד ניידת של מד"א ואל תיקחו סיכון".

לאחר שהשתחרר בשנית לביתו הגיע פרננדס אל נחום, והצליח לאתר בחצרו נחש צפע גדול - שככל הנראה הוא זה שהכיש אותו. 

 

תגיות:נחשעקיצותסכנהסרפד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה