חדשות בעולם

צפו: כלבה חולצה לאחר ששוטטה בקרח הארקטי במשך יותר משבוע

כלבה ששוטטה באזור הארקטי במשך יותר משבוע, חולצה על ידי צוות ספינת שוברת קרח. לאחר מכן התברר כי הכלבה ברחה במהלך טיול בכפר עם בעליה וככל הנראה לא הייתה שורדת ללא התערבות הצוות. צפו ברגעי החילוץ

אא

כלבה ששוטטה באזור הארקטי במשך יותר משבוע, חולצה על ידי צוות ספינת שוברת קרח, icebreaker, ספינה המיועדת לנווט ולנוע במים מכוסים קרח. כך דווח השבוע על ידי התקשורת הרוסית.

בתיעוד הוידאו, נראית הכלבה הלבנה מכשכשת בזנבה ומהלכת על הקרח לפני שהצוות הוריד לה סולם כדי שתוכל לטפס עליו. בהתחלה הכלבה חששה, אך לאחר שאנשי הצוות קראו לה מספר פעמים וזרקו לה מזון, הכלבה המבוהלת הסכימה לעלות לספינה.

איגור אגאפוב, הקפטן של הספינה, אמר לתקשורת שהכלבה התקרבה לצד הספינה, כשהיא חצתה את המים הקפואים לכיוון מסוף נפט במפרץ אוב. 

"הוצאנו את הסולם, שבאמצעותו טיפסה הכלבה על הסיפון בכוחות עצמה", אמר יבגני נג'בין מצוות הספינה. "מאוחר יותר, בעזרת הטלפון הנייד, יצרנו קשר עם האוכלוסייה המקומית ומצאנו את הבעלים של הכלבה".

אנשי הצוות לקחו את הכלבה לכפר הסמוך ואיתרו את בעליה, שסיפרו שהכלבה אייקה ברחה במהלך טיול בכפר וככל הנראה לא הייתה שורדת ללא התערבות הצוות. "הכלבה לא הולכת לשום מקום בלעדינו, אין לנו מושג איך היא הגיעה לשם", אמרה הבעלים סבטלנה צ'רסניבה, תושבת מייס קמני.

 

צפו בחילוץ של אייקה:

 

תגיות:חילוץכלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה