מעניין

גורי כלבים נפלו לבאר עם נחש קוברה – התגובה של הנחש תדהים אתכם

שני גורי כלבים נפלו לתוך באר נטושה יחד עם נחש קינג קוברה, שהארס שלו מסוגל להרוג פיל תוך זמן קצר. אבל התגובה הלא צפויה של הנחש תשאיר אתכם המומים

אא

שני גורי כלבים משוטטים במדינת פונג'אב בהודו התרחקו מאימם ומצאו את עצמם בתקרית מפחידה. הם נפלו לבאר נטושה באחד הכפרים ונלכדו בפנים. אחד התושבים שמע את אימם הכלבה נובחת ללא הפסקה והגיע לבדוק במה מדובר. כשהוא התקרב אל הבאר, הוא היה עד למחזה שלא ראה מעולם.

סמוך לכלבלבים הלכודים, שכב נחש קינג קוברה – מהנחשים הארסיים ביותר בעולם. הארס שלו מסוגל להרוג פיל בוגר בפרק זמן של 3 שעות בלבד, אם יכיש אותו במקום רגיש כמו החדק.

עם זאת, הנחשים הללו בדרך כלל יעדיפו לברוח מאשר לתקוף, אלא אם הם ירגישו מאוימים. ולמרות שבדרך כלל הקוברות לא טורפים כלבים, צוות החילוץ שהגיע למקום היה מודאג ממה שיכול להתרחש.

אבל מה שקרה הדהים את כל הנוכחים. במקום לתקוף את הכלבים, נראה כי הקוברה ניסה להגן עליהם. הוא שמר עליהם מהצד השני של הבאר שהכילה קרקע רטובה, בה נתקעו הגורים.

במשך 48 שעות, היו הגורים הקטנים לכודים עם הנחש בתחתית הבאר, ובשום שלב הוא לא הראה תוקפנות כלפיהם. כשאנשי החילוץ סוף סוף הצליחו לחלץ את הגורים, הם היו מופתעים שזה היה קל יותר ממה שחשבו. הקוברה הזיז את עצמו כדי שצוות החילוץ יוכל להרים את הגורים ללא בעיה, ולאחר שחולצו – גם נחש הקוברה חולץ ושוחרר לטבע.

מדהים לראות כיצד בעלי חיים מפגינים חמלה אחד כלפי השני, אפילו כשמדובר בבעלי חיים מסוגים שונים. אנחנו, כבני אדם, יכולים ללמוד מכך הרבה.

תגיות:נחשכלביםגורים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה