חדשות בארץ

הליכוד: "בנט הופך את ישראל לדיקטטורה חשוכה"

בימין הגיבו בחריפות על הפרסום בחדשות 12, לפיו הגוש להחלפת נתניהו מתכנן להעביר חוק שימנע ממנו להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. הליכוד: "בנט חוצה כל קו אדום במרדף המטורף שלו לכיסא ראש הממשלה בכל מחיר"

בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בימין הגיבו הערב (שני) בחריפות על חשיפת ההסכמים הקואליציוניים ועל החשיפה בחדשות 12, לפיו הגוש להחלפת נתניהו מתכנן להעביר חוק שנועד למנוע ממנו להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת.

על פי הדיווח של עמית סגל, ראשי הקואליציה העתידית מתכננים לקדם חוק שיחייב את מי שכיהן כראש ממשלה במשך שמונה שנים לצאת לצינון כפוי של ארבע שנים. מדובר בחוק פרסונלי המכוון אך ורק כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. משמעות החוק היא, כי הוא לא יוכל להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת.

בליכוד הגיבו על הפרסום, כי "בנט הופך את ישראל לדיקטטורה חשוכה – צפון קוריאה פינת איראן. ראש הממשלה נתניהו נלחם באיראן, ובנט מביא חוק מאיראן. החוק הזה יוציא את ישראל מחברת הדמוקרטיות הנאורות ויכניס אותה למשטרי הרודנות החשוכים ביותר".

"אחרי שבנט רימה את בוחריו והעביר קולות מימין לשמאל רק כדי למנות את עצמו לראש ממשלה עם שישה מנדטים, עכשיו הוא מביא חוק שלא קיים בשום דמוקרטיה בעולם, במטרה לפסול את ראש הממשלה נתניהו מלהתמודד לכנסת ובכך לחסל את המנהיג החזק של הימין", הוסיפו בליכוד. "בנט חוצה כל קו אדום במרדף המטורף שלו לכיסא ראש הממשלה בכל מחיר".

במפלגת הציונות הדתית תקפו את יו"ר ימינה בעקבות פרסום פרטיהם של ההסכמים הקואליציוניים השונים: "נפתלי בנט באובדן עשתונות ערכי מוחלט, לא עוצר באדום בדרך להיות ראש ממשלה לא לגיטימי עם שישה מנדטים. ההסכמים חושפים מכירת חיסול של הנגב והגליל, פגיעה בזהות היהודית של המדינה ועיוות קשה של הדמוקרטיה ורצון העם".

"עוד לא מאוחר לעצור את זה", הוסיפו בציונות הדתית. "דרוש גיבור אחד עם מצפן ומצפון שיפתח עמוד שדרה ערכי ויודיע על התנגדותו, ואז במקום הקמת ממשלת שמאל הזוי ותומכי טרור תקום ממשלה לאומית''.

מימינה נמסר בתגובה כי "אין, לא הייתה ולא תהיה הסכמה בעניין מניעת ריצה לכנסת. מדובר בהצעה שעלתה, לא סוכמה והיא גם לא תהיה. הדבר היחידי שהיה והוסכם הוא הגבלת כהונת ראש הממשלה לשמונה שנים או שתי קדנציות".

"באשר לשאר הפרסום הערב בחדשות 12 – ההסכמים הקואליציוניים טרם נחתמו ועוברים בשעות אלו ממש שינויים ותיקונים. חלק מהדברים שהובאו לא מדויקים, וחלקם רלוונטיים לטיוטות קודמות. ההסכמים יפורסמו בשקיפות מלאה לציבור ברגע שיסוכם תוכנם".

תגיות:בצלאל סמוטריץ'ימינהבחירות 2021נפתלי בנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה