מעניין

מדהים: חזר לבקר את הלביאה שהציל – לא תאמינו מה היא עשתה

קווין ריצ'רדסון הציל 2 לביאות שטבעו בנהר וגידל אותן עד שחזרו לטבע. קווין הדרום אפריקאי הציל אריות רבים בעבר, אך היה לו קשר מיוחד עם שתי הלביאות האלו. 7 שנים לאחר שהשיב אותן לטבע, הוא החליט לחזור ולבקר אותן עם מצלמה. לא תאמינו איך הן הגיבו. צפו

אא

לפני 7 שנים, קווין ריצ'רדסון מדרום אפריקה, מומחה להתנהגות בעלי חיים, חילץ שתי לביאות קטנות שטבעו בנהר, לאחר שננטשו על ידי אימן. קווין גידל את שתי הלביאות בטבע, עד שיוכלו להסתדר בכוחות עצמן. בלעדיו, הלביאות לא היו שורדות, וגם אם היו שורדות - כנראה שציידים היו יורים בהן בשלב מאוחר יותר בחייהן. למרבה המזל, קווין יצר קשר מיוחד עם שתי הלביאות והן קיבלו ממנו המון יחס ואהבה.

קווין בילה את מרבית חייו בהצלת בעלי חיים באפריקה. הכינוי שלו הוא "הלוחש לאריות" בגלל הקשר המיוחד שיצר עם האריות הרבים שהציל.

לפני כמה שנים, קווין צילם סרט תעודה קצר, בו הוא משקיף על הלביאות לאחר שחזרו לסוואנה. מתוך דחף טבעי, קווין הבחין באחת הלביאות צדה את הטרף שלה, למרות שלא למדה כיצד לעשות זאת כשהייתה גורה. ולכן, קווין לא ידע כיצד הלביאות יגיבו כשיבוא לבקר אותן, 7 שנים לאחר שעזב והשיב אותן לטבע.

קווין הגיע עם צוות צילום לבקר את הלביאות, כשכבר גדלו והיו בנות 10. הן התנהגו בצורה אגרסיבית כשהבחינו בצלם, ולמרות שכולם הזהירו אותו – קווין החליט להתקרב לאחת מהן. מה שהיא עשתה היה מעבר לכל דמיון.

קווין ירד לנהר עם מצלמה קטנה, כשלפתע הגיעה אחת הלביאות. היא הביטה בו ואז... קפצה אליו למים וחיבקה אותו. צפו בקטע הנדיר כאן:

 

תגיות:לביאותאפריקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה