חדשות בארץ

הרשת סוערת: סער סעד במסעדת טריפות ויצא "מפוצץ"

יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, גרם לסערה ברשת לאחר שסעד במסעדה בעכו המוכרת פירות ים. סער: "אני אוכל גם במסעדה ללא תעודת כשרות. אני לא אוכל אוכל לא כשר"

  • כ"ו סיון התשפ"א
סער (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)סער (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, חולל סערה ברשת כשכתב שלשום (שישי) כי יצא 'מפוצץ' לאחר שסעד במסעדת טריפות בעכו שנשרפה לפני מספר שבועות על ידי פורעים ערבים.

סער העלה לטוויטר תמונה שלו עם בעלי המסעדה וכתב: "עם אורי ירמיאס, יזם, לוחם ואופטימיסט מושבע שפתח מחדש את מסעדת 'אורי בורי' שנשרפה בפרעות, במשכן זמני עד לסיום השיפוץ. באנו לחזק ויצאנו מחוזקים. ומפוצצים".

כתב רדיו "קול חי", אבי רבינא, תקף: "מעניין ממה התפוצץ, מהפירות ים? מהכרישים? אולי מהקלמארי? רוצה להאמין שמי שהציג עצמו במשך שנים כמקורב לחרדים ולבתי הרבנים שגה באופן חד פעמי".

אחד הגולשים התייחס בתגובתו להצטרפותו של סער לממשלה עם מפלגות השמאל: "יש בעכו הרבה אנשים שיצאו מפוצצים באירועים בשבועות האחרונים, השותפים שלך קראו לזה הפגנות לגיטימיות, התפארו בזה. חבל שאלה האנשים שבחרת שעדיף איתם להקים ממשלה. לעשות שינויים קוסמטיים במשרד המשפטים של פיצול תפקיד היועץ ולהגיד שהצלת את האומה –  זה לא מוסיף לך נקודות זכות. מראה שהשנאה ניצחה".

גולש אחר כתב: "אם אתה כבר שם, תספר לו שאתה בדיוק מקים ממשלה ביחד עם מי שתומך ב'פרחחים' ששרפו את המסעדה שלו".

סער הגיב על הסערה כשכתב: "אני אוכל גם במסעדה ללא תעודת כשרות. אני לא אוכל אוכל לא כשר (אני לא אוכל פירות ים). ומי שזה לא מספיק טוב לו – יום טוב לו".

תגיות:אוכל כשרגדעון סער

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה