חדשות בעולם

בן שבע הפך לגיבור היום בארה"ב: שחה במשך שעה בנהר, כדי להציל את אביו ואחותו

ארה"ב: אב עם שני ילדיו הקטנים ניצל השבוע בנס - בזכות תושייתו של בנו בן השבע, שהפך לגיבור היום. "בלעדיו זה לא היה קורה", אומר כעת דובר הכבאות וההצלה במקום

אא

ארה"ב: אב עם שני ילדיו הקטנים ניצל השבוע בנס - בזכות תושייתו של בנו בן השבע, שהפך לגיבור היום. 

זה קרה ביום שישי האחרון. 

האב, סטיבן פאוסט, הגיע לנהר סנט ג'ונס בפלורידה עם בנו צ'ייס בן השבע ובתו אביגיל בת הארבע, כדי לשחות וליהנות. בני המשפחה הגיעו לנהר באמצעות סירתו של סטיבן, כשאביגיל יושבת בירכתי הסירה. 

לפתע, הסירה נקלעה לאזור סכנה, ובשילוב עם זרם חזק במיוחד - החלה להיסחף. "הזרם היה כל כך חזק. ראיתי את אביגיל מרפה ונסחפת עם הזרם", שחזר סטיבן. לדבריו, צ'ייס קפץ מיד למים, בניסיון להציל את אחותו - אך כתוצאה מהזרם החזק, לא הצליח להגיע אליה. סטיבן קפץ אחריהם כדי לנסות לעזור להם, תוך כדי שהוא פוקד על צ'ייס לשחות אל החוף.  "צעקתי להם שאני אוהב אותם, כי לא הייתי בטוח מה יקרה. ניסיתי להישאר עם שניהם, אבל הסירה נסחפה בזרם החזק, ואני רציתי להגיע אל אביגיל. אמרתי לצ'ייס שישחה אל החוף וניסה להשיג עזרה".

וזה בדיוק מה שבן השבע עשה - בגבורה אמיתית, יש לציין, שכן הוא נאלץ לשחות במשך שעה שלימה כשכלבו על גבו. 

בינתיים אביו ואחותו התרחקו כקילומטר וחצי עד שני קילומטרים ממיקום הסירה - כך על פי מחלקת הכבאות וההצלה של ג'קסונוויל שבפלורידה. כשצ'ייס הגיע כעבור שעה ליבשה, הוא רץ לבית הקרוב ביותר וביקש עזרה. במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה אחרי שהאב ובתו נמצאו, אמר הדובר אריק פרוסווימר כי כשצוות ההצלה הגיע לסירה, הם הזעיקו צוותים נוספים והרחיבו את החיפוש - כשגילו שהיא ריקה, והאב והבת לא נמצאים בסמוך אליה. "אנחנו שמחים שהחיפוש החזיר את כולם הביתה כשהם בריאים ושלמים, ואנחנו גאים בצ'ייס ששחה במשך שעה שלימה כדי להזעיק עזרה. בלעדיו זה לא היה קורה".

תגיות:נסילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה