סיפורים אישיים

הנכה שמר שבת אחת בלבד - והנס קרה למרות הסיכוי האפסי

בשיעור שנתן הרב שניר גואטה בשבוע האחרון - נחשף נס אדיר של אדם נכה שהתרפא כליל מחוליו, בזכות שבת אחת ששמר

אא

בשיעור שנתן הרב שניר גואטה בשבוע האחרון - נחשף נס אדיר של אדם נכה שהתרפא כליל מחוליו, בזכות שבת אחת ששמר.

"השבת הקדושה מתפללת על היהודי. שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא. הכל זה שבת", אומר הרב ומגולל את סיפורו המופלא של אותו יהודי, בחור כבן 28. "יש איזה יהודי צדיק שמגיע לשיעורים שלנו בנתניה, בערך כבר שלושה-ארבעה חודשים. הוא יושב מולי, הוא יושב עם כיסא גלגלים. אני לא מכיר את הבנאדם, זה בנאדם חדש מבחינתי. אבל ברוך השם הוא מגיע לשיעורים קבוע".

בשיעור שהתקיים לפני כשבועיים בנתניה, הרב הציע לתלמידיו לקבל על עצמם קבלות. "עשינו קבלות והוא הרים את היד ואמר: 'אני רוצה לקבל על עצמי שמירת שבת'. אמרתי לו: 'יהי רצון שהקדוש ברוך הוא ירפא אותך' ובירכנו אותו. אני לא יודע מה יש לו ברגליים אבל הבנתי אתמול שהרגליים שלו, השם ירחם לא עליכם, נרדמו. לא יודע מה זה אומר בשפה הרפואית - הן לא מגיבות, הוא לא מרגיש אותן. הוא קם בבוקר וה' ירחם, אין רגליים. יש רגליים אבל אין רגליים". 

בנקודה זו מסביר הרב שהימים עברו, והשבוע ניגש אליו בחור אחר מהשיעור והפתיע אותו מאוד. "הוא אמר לי 'סתכ'ל אחריי הרב, תסתכל אחריי בסוף בסוף'. אני מסתכל אחורה בסוף, אני רואה את הבנאדם עומד ומוחא כפיים. אני אומר לו: 'מה זה?', הוא אומר לי: 'הרב, הוא קיבל על עצמו שבת יום שלישי בשיעור, יום שבת הוא שמר את השבת אצל רשב"י - חזר לבית בלי כיסא גלגלים'. הוא נכנס לשיעור עם מקל, אבל הוא עומד! הולך, יש רגליים. הוא לא צריך שיזיזו אותו. תראה מה זה שמירת השבת", מסכם הרב את הנס המדהים. 

תגיות:שבתנסנכההרב שניר גואטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה