סלבס בהתחזקות

"זה לא חילוני, זה חולני!": המפורסמים נגד ח"כ תמר זנדברג

בעקבות הצעת החוק של תמר זנדברג, ידוענים רבים פרסמו היום ברשתות החברתיות פוסטים שמגנים את חברת הכנסת והצעת החוק: " אנחנו חוזרים לגרמניה הנאצית שאנחנו צריכים להתבייש בדת שלנו?"

בתמונה הקטנה: יואב אליאסי בתמונה הקטנה: יואב אליאסי
אא

חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ הגישה הצעת חוק חדשה, לפיה מי שינסה לשדל קטין להתקרב ליהדות – יוטלו עליו שישה חודשי מאסר. בעקבות זאת, מפורסמים רבים, כגון: ניקול ראידמן, יואב אליאסי (הצל), עינב בובליל, לינור אברג'יל ועוד, גינו את הצעת החוק והעבירו ביקורת חריפה על חברת הכנסת זנדברג. אלו הן חלק מהתגובות הסוערות שפורסמו היום ברשת:

אשת העסקים ניקול ראידמן העלתה היום סרטון, בו היא פונה לח"כ זנדברג: "תמר, מה קורה? 6 חודשי מאסר למי שמניח תפילין או מפנה קטין להניח תפילין? מה רע בדת? מה רע בזה שלבן אדם יש את זכות הבחירה שלו להאמין, להניח תפילין, לחיות בדרכו שלו? אנחנו חוזרים לגרמניה הנאצית שאנחנו צריכים להתבייש בדת שלנו, בזיקה שלנו? אנחנו מדינה יהודית ציונית... תתעוררו, בבקשה מכם, לאן המדינה שלנו הולכת? מה הכיוון? רק שנדע".

גם אביבית בר זוהר גינתה את חברת הכנסת בסטורי שלה וכתבה: "איי, איי, איי, כמה צער יש בשמיים עכשיו שיש אישה כזאת שנמצאת בתוכנו. שמנסה לעצור הנחת תפילין. תמר, תתעסקי עם כל העולם אבל לא עם אלוקים! אבוי לנו כמדינה, כעם, אם דבר כזה יאושר בכנסת. הלב כואב ונשרף מצער".

אושיית הרשת ליאור קוקה כתבה: "אני בהלם, תתביישו! זה כבר לא חילוני, זה חולני! תכף גם לשים מזוזה יהיה אסור. ארץ אוכלת יושביה".

פעיל הימין יואב אליאסי המכונה "הצל" העלה פוסט ובו כתב: "השותפה של בנט התחילה לעבוד. הצעה ראשונה להכניס לכלא אנשי חב"ד שמציעים לאנשים להניח תפילין", כתב אליאסי והוסיף: "בנט, החרפה הזאת על הראש שלך". אליאסי העלה תמונה של זנדברג עטופה בטלית בכותל וכתב בתגובה: "בתמונה: זנדברג עם טלית בכותל, מתסיסה ופוגעת ברגשות הציבור הדתי – ועל זה אין כלא".

לינור אברג'יל כתבה: "בושה וחרפה. צדיקים שמוסרים את נפשם בשביל עם ישראל בכל העולם. זוהי מדינת יהודים ומי שלא נעים לו ומתבייש ביהדותו מוזמן לעוף מפה".

עינב בובליל פנתה לעוקבים שלה לפרסם תמונות שלהם מניחים תפילין, וכתבה: "בואו נראה לגברת שרוצה לשבת בממשלה שלנו מה הכוח של הנחת תפילין... לא נעבור על זה בשקט... עם ישראל חי".

תגיות:תמר זנדברגסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה