חדשות בעולם

אם לשלושה ילדים נשארה ללא קורת גג בגלל מכת עכברים

מכת עכברים שהשתלטה על אוסטרליה פגעה במשפחה בת ארבעה נפשות, שנשארה ללא כל. ביתה נהרס עד היסוד לאחר שעכברים אכלו את חוטי החשמל שגרמו לשריפה

אא

בתקופה האחרונה פוקדת את אוסטרליה מכת עכברים קשה שגורמת להרס רב, בעיקר לענף החקלאות, אך לא רק. רבקה וודס, אם יחידנית לשלושה ילדים, מצאה את עצמה ללא קורת גג לאחר שמכרסמים פגעו בחוטי החשמל בביתה וגרמו לשריפה שהרסה את הבית כליל.

רבקה וורד סיפרה כי ביום שישי האחרון קיבלה שיחת טלפון מאחד השכנים שבישר לה שביתה עולה באש. כשהגיעה למקום, השריפה התפשטה, והעכברים שגרמו לשריפה החלו לברוח במהירות כדי לחמוק מהלהבות. עד שהזמינה את המשטרה וכיבוי האש, הבית נשרף כליל. "ראיתי את העכברים מנסים לברוח מהגג ומסביב לבית, אך רובם כבר מתו", אמרה וורד.

עוד טרם השריפה, ביתה של וודס ניזוק לאחר שהעכברים כירסמו חפצים ורהיטים של בני המשפחה. "הם היו בנעליים, בכיסאות, באוכל, בכל מקום", אמרה וודס. בעקבות המקרה המצער שהחריב את ביתה, נפתח קמפיין גיוס המונים לטובת המשפחה שנשארה ללא כל. חברתה הטובה של וודס אמרה: "למרבה המזל, רבקה ושלושת ילדיה לא היו בבית בזמן השריפה אז כולם בטוחים, אבל הם איבדו את הכל". 

תגיות:חדשות בעולםרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה