חדשות בארץ

התקדמות במו"מ להקמת ממשלת בנט-לפיד

לאחר הצהרתו של יו"ר ימינה, נפתלי בנט, על כוונתו להקים ממשלה עם מפלגות השמאל, נועדו צוותי המשא ומתן של ימינה, יש עתיד, תקווה חדשה וכחול לבן עד השעות הקטנות של הלילה. המשא ומתן הקואליציוני יימשך היום

בנט ולפיד (צילום: מרק ישראל סאלם, פול)בנט ולפיד (צילום: מרק ישראל סאלם, פול)
אא

לאחר הצהרתו אמש (ראשון) של יו"ר ימינה נפתלי בנט על כוונתו להקים ממשלה עם מפלגות השמאל, נועדו הלילה נציגי מפלגתו עם צוותי המשא ומתן של יש עתיד, תקווה חדשה וכחול לבן. על פי הדיווחים של הצדדים, בשיחות – שנמשכו עד השעה שלוש לפנות בוקר – הושגה התקדמות. במקביל, צוות בראשותו של חבר הכנסת עודד פורר (ישראל ביתנו) דן עם אנשי משרד האוצר בנושאים תקציביים. יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צפוי לכהן כשר האוצר בממשלת בנט-לפיד.

המשא ומתן הקואליציוני יתחדש הבוקר. המנדט של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, פוקע ביום רביעי בחצות, והוא מעוניין להודיע כבר היום באופן רשמי לנשיא ראובן ריבלין כי עלה בידו להרכיב ממשלה.

בהצהרה שנשא אתמול מהכנסת, אמר בנט כי "בשנתיים וחצי האחרונות מדינת ישראל בסחרור. עוד מערכת בחירות, ועוד אחת, משך ארבע מערכות בחירות אנחנו מתבוננים בעיניים כלות על המדינה שלנו מחבלת בעצמה, מחלישה את עצמה, ומאבדת את היכולת שלה לתפקד. אפשר ללכת לבחירות חמישיות, שישיות, עשיריות, לפרק את קירות המדינה, לבנה אחר לבנה, עד שהבית שלנו יפול עלינו. ואפשר לעצור את הטירוף, ולקחת אחריות".

"ברגע מכריע כזה צריך לקחת אחריות", הצהיר יו"ר ימינה. "לכן אני מודיע שבכוונתי לפעול בכל כוחי כדי להקים ממשלת אחדות לאומית יחד עם ידידי, יאיר לפיד. יאיר ואני חלוקים במספר נושאי מהות, אך שותפים באהבה למדינה ובמוכנות לפעול למענה. יאיר גילה מנהיגות ונדיבות בתקופה קשה זו, ואשמח להוביל יחד איתו, עם גדעון סער ועם כל השותפים הטובים האחרים, את המדינה".

תגיות:יאיר לפידנפתלי בנטבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה